سلام

آیا دختری مذهبی حاضره با پسری با شرایط و اعتقادات من ازدواج کنه؟
البته ممکنه به افراد مختلفی مذهبی گفته بشه. ولی  واسه روشن شدن موضوع بگم که منظور من دختر خیلی خیلی مذهبی در حد طلبه نیست. و منظورم هم دختری نیست که به خاطر جو خانوده مذهبیه و قلبا اعتقادی نداره..
همچنین منظورم از مذهبی لزوما چادری نیست. واسه من مانتو و چادر فرقی نداره مهم اینه حجاب خوب و مناسبی داشته باشه..
حالا از شرایط خودم و اعتقاداتم میگم :
1 ) اهل نمازم.. البته نماز صبح رو قضا میخونم
2 ) هیچوقت با دختری دوست نبودم و کلا اهل دختر بازی و این حرفا نبودم
3 ) هیچوقت  مشروب. سیگار. قلیان و.. مصرف نکردم  و متنفرم
4) اهل دروغ گفتن نیستم.. حتی اگه به ضررم تموم بشه.. در مواقع خیلی خاص ممکنه سکوت کنم
5 ) هیچوقت غیبت کسی رو نمیکنم. مگر طبق گفته قرآن به کسی ظلمی شده باشه
6 ) مرجع تقلید ندارم

7 ) شش روز هفته رو ورزش میکنم و هر روز دوش میگرم ( کلا اهمیت زیادی به ورزش و بهداشت شخصی میدم)
8 ) به صورت حرفه ای موسیقی کار کردم
9 ) حرام بودن موسیقی رو قبول ندارم.  البته یه موسیقی ممکنه ضعیف باشه ولی اینکه اسم حرام روش بذارن واسم خنده داره.
 البته اشتباهی که مراجع تقلید میکنن اینه که بحث شعر و موسیقی رو با هم قاطی میکنن ... شعر یک موسیقی ممکنه مبتذل و به قول آقایون حرام باشه ولی چه ربطی به موسیقی داره؟
مثلا همین سرود جمهوری اسلامی رو تصور کنید.. حالا من بیام شعرشو عوض کنم و یه شعر مبتذل بذارم روش ... حالا اگه این موسیقی رو واسه هر مرجعی بذاری میگه حرام است... ولی متاسفانه دیگه نمیگن که شعر حرامه ... کل موسیقی رو میبرن زیر سوال.
10 ) ماهواره داشتن رو مشکلی نمیبینم و اعتقادم اینه همونطور که میشه از اینترنت استفاده درست یا نادرست کرد در مورد ماهواره هم صدق میکنه

البته اهل دیدن سریال های مزخرف ماهواره ای نیستم. از ماهواره واسه اخبار و اطلاعات، برنامه های مستند علمی و گاها برنامه های سرگرمی استفاده میکنم...
11) آواز خوندن زنان رو حرام نمیدونم مگه  احیانا شعر مبتذلی خونده  بشه..
12 ) به حجاب اجباری واسه زنانی که مومن نیستن اعتقادی ندارم
به نظرم حجاب اختیاری شأن زنان محجبه رو بیشتر حفظ میکنه.
13 ) با تمام احترامی که واسه ائمه قاعلم ولی به عزاداری واسشون اعتقادی ندارم.
14 ) خانوادم مذهبی نیستن.. البته بی اعتقاد هم نیستن...  یه خانواده تقریبا سنتی ان مث اکثر مردم ایران
15 ) واسه سلام کردن هیچ وقت دستمو به سمت دختری دراز نمیکنم.  ولی اگه  یه  دختر یا زنی از فامیل یا آشنا احیانا بهم دست بده. منم دست میدم. و اینجا بحث احترام رو بالاتر از چیزای دیگه میدونم.
16 ) از لحاظ دیدگاه سیاسی تفکراتم به آقای روحانی و کلا اصلاح طلب ها نزدیکه.
 ( البته دادن اطلاعات شخصی تر از خودم فک نکنم لازم باشه. ولی در همین حد میگم که از لحاظ ظاهر و وضع مالی خدا رو شکر خوبم.)


مرتبط با کسب شناخت در مورد دختران مذهبی:

نحوه ی برخورد دختران محجبه با مسائل زناشویی در بعد از ازدواج

یک پسر از کجا بفهمه من محجبه می تونم زیبا باشم؟!

نمی خوام تفریحاتم رفتن به نماز جمعه و جمکران و خوندن زیارت عاشورا باشه

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟

خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادری

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

چرا بعضی از دختران مذهبی بد خلق هستند

واکنش دختران خیلی مذهبی در مقابل تنوع طلبی جنسی شوهر

یه دختر با حیا در ابتدای عقد می تونه برای شوهرش بی حیایی کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)