سلام

آقایونی که ازدواج کردن یا میخوان ازدواج کنن خواهشا اگه میخواین سرتون همش تو تلویزیون و فوتبال و اینترنت و گوشی و چت و برنامه هاش و بازی هاش باشه ازدواج نکنید بابا .

اگه دختر قراره بیاد بشینه دیوارای خونه رو نگاه کنه خونه باباش نشسته دیگه چرا دیگه ازدواج کنه الان هم بازی کلش در اومده عالم و ادم سرشون تو این بازیه اصلا نمیبینن زنی دارن بچه ای دارن من خودم مجردم ولی هر جا میرم خانما در این مورد از شوهراشون خیلی شاکین حتی یکیشون میگفت من بچم میخواست به دنیا بیاد من بیمارستان بودم بچه به دنیا اومده بود تنها بودم اقا نشسته بود تو خونه داشت گیم بازی میکرد و کسی رو پیدا نمیکردم که برای بچه لباس بیاره .

بچه ی اولشون هم بود واقعا بی توجهی تا چه حد و یکیشون هم بود میگفت تازه ازدواج کردن میگه صبح تا عصر که تو خونه تک و تنها میشینم که اقا از سر کار بیاد وقتی هم میاد همش سرش تو بازیه انگار نه انگار منی هم وجود دارم میگه افسردگی گرفتم از بس دیوارای خونه رو نگاه کردم .

بابا اینقدر در حق زن و بچتون ظلم نکنین از حق اونا نزنین یه دختر بیشتر از اینکه به پول شما نیاز داشته باشه به محبت و توجه شما نیاز داره  وگرنه دختر تو خونه باباش نشسته همه چی هم براش حی و حاضره نازشم میکشن .

حالا وقتی همه اونا رو ول میکنه میاد خونت ازت انتظار محبت و توجه داره چرا ازش دریغ میکنی به جای این همه ساعتی که صرف بازی میکنید شده یه چند دقیقه ای دست زنت رو بگیری نوازشش کنی شده بری یه بوسه از پیشونیش بزنی شده چند دقیقه ای بشینی بهش بگی حرفی داری مشکلی داری شده تو اغوشش بگیری بعدا نگین چرا زنم اینطوری شده چرا سرد شده چرا بی توجه شده چرا از خونه فراریه چرا افسرده شده چرا رفت خیانت کرد چرا...!
لطفا به خانماتون توجه کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)