سلام

از وقتی به یک دختر علاقه مند شدم تمام رفتار و اخلاقیاتم تغییر کرده
 قبلا بیخیال و خونسرد به همه چی بودم ولی الان کلا حتی تو خونه یا جاهای دیگه در هر مورد ، بخصوص موارد مربوط به دختر خانوم بسیار حساس شدم الان حتی وقتی اسممو صدا میزنن بدون اینکه حتی بدونم چی میگن عصبی میشم و به خیلیا تند جواب دادم
قبلا کوچکترین تغییراتو متوجه میشدم اما الان بزرگترین اتفاقات رو اصلا متوجه نمیشم
قبلا همیشه داوطلب برای انجام هر کاری میشدم ولی الان وقتی اسمم میاد واسه انجام کاری تمام تن و بدنم میلرزه
الان وقتی اسم دختر خانوم رو ( مثلا یکی از کاربرا تو همین وب ) رو میبینم یا میشنوم همه تن و بدنم میلرزه چ برسه وقتی میبینمش کلا قفل میشم
قبلنا هر روز خ.ا داشتم و فیلم هم میدیدم اما الان چند ماهی میشه ( دروغ که نه) بیشتر از یک یا دو بار نداشتم
قبلنا فکر میکردم عشق فقط رفع نیاز جنسی معنی میده ولی الان تنها چیزی که فکر نمیکنم این موضوعه یعنی نه اینکه نخوام ، به هیچ وجه نمیتونم فکری در این موارد داشته باشم!!
قبلنا حواسم کامل جمع بود اما الان از افراد پیر آلزایمری هم بدترم!!
( اگه بخام بگم چه کارهایی کردم و میکنم بهم میخندید و مسخرم میکنید مثلا :
یه بار تو خیابون چراغ قرمز بود من منتظر شدم چراغ سبز شد از خیابون رد شدم و متاسفانه یه ماه پام تو گچ بود ولی باز درست نشد ولی خدا رو شکر یک ماه بعدش خوب شدم
یا خیلی کارای دیگه که نمیشه گفت)
مهمتر از همه اینها قبلنا شخص بسیار بشاش و شادی بودم منی که وقتی پدربزرگ و مادر بزرگم فوت کردند یک قطره اشک نریختم الان خیلی زود ناراحت میشم و در خفا تا دل سیر گریه میکنم!!!
اینو هم بگم بخاطر افکار و عقایدم تا حالا با هیچ دختری حتی صحبت هم نکردم چون فکر میکردم دخترا باعث میشن ما پسرا به گناه بریم و ازشون متنفر که نه بدم میومد البته الان متوجه شدم چقدر میتونن رو روحیات آدم تاثیر بذارن!
من بجز موارد جنسی دوست دارم شخصیت قبلیم شم بنظرتون ی دختر میتونه باعث شه آدم این چیزا سرش بیاد یا من دچار مشکل شدم!!!
درواقع همه بهم میگن خیلی عوض شدی خیلی دوس دارم خودمو زود پیدا کنم ولی نمیتونم!!! چکارکنم؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)