سلام 
نزدیک به پنجاه سالمه . دو تا پسر دارم لیسانسیه و کارمند . فرهنگی هستم نزدیک 16 سال پیش از همسرم جدا شدم .

بعد از مدتی هم شوهرم از دنیا رفت . در طی این مدت مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتم خانواده و اطرافیانم مرتب به من می گفتند که بچه ها را به دیگران واگذار کنم و دنبال زندگی خودم باشم ولی من یه مادر بودم و نمی تونستم هیچ وقت این کار رو بکنم.

در طی این مدت هم دنبال یه همدم خوب بودم ولی دریغ که نتونستم یه انسان خوب پیدا کنم یا از بچه هام ایراد می گرفتن یا از خودم و فقط بفکر مسایل دیگه و ازدواج موقت بودند .

آیا زندگی در این چیزها خلاصه می شه؟ نمیدونم فقط اینو فهمیدم که  مردونگی  دیگه وجود نداره . خلاصه خسته شدم از ازدواج کردن کلا گذاشتمش کنار .

واقعا طرز نگاه مردم به یه زن بیوه با یه مرد بیوه یکسانه؟ اصلا و ابدا 


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

آیا موضوع مطلقه بودن خانم حتما باید به خانواده ی خواستگار گفته بشه؟

به خواستگارم گفتم دختر نیستم گذاشت رفت

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند

خواستگاری از دختری که در دوران عقد طلاق گرفته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)