سلام من پسری 27 ساله هستم. یه سوالی که چند وقته ذهنمو درگیر خودش کرده امیدوارم راهنماییم کنید
من توی انتخاب دوستام خیلی سخت گیرم یا حتی دوست دارم تنها باشم تا اینکه با یکی باشم که احساس خوبی نسبت بهش ندارم. اینو هم بگم بیشتر دوستایی که دارم ( شاید حدود بالای 90 درصدشون حداقل 3 یا 4 شایدم بیشتر )  ازم بزرگترم.

توی جمعی که بزرگتر ازم هستن بیشتر شرکت میکنم. نمیدونم شاید با تجربه بودنشون جذبم میکنه یا شاید دستور پذیر بودن منه که من دوست دارم توی جمع بزرگتر از سنم حضور داشته باشم.

البته بیشتر دوستام به نظر و ایده من احترام میزارن و خیلی هم نظر من واسشون خوب هست.من خیلییی کم دوستای کوچیک تر از خودم دارم. با چند تا هم همکلاسی قدیمی که هم سن خودمن هستن در ارتباطم.
به نظر شما من مشکلی دارم یا با این طور نگرش مشکلی واسم پیش میاد؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)