سلام

دوستان من  ادم خیلی مذهبی نیستم ولی تا اونجا که تونستم از مال حروم دور موندم و حق مردم و نخوردم اهل کثافط کاری این جور کارا هم نیستم نمازمم میخونم از خدا گرفته تا دین و احکامو قران و این جور چیزا رو حتی از اخوندا هم بیشتر بلدم اینا رو گفتم بدونید چه جور ادمی هستم

ولی خوب جدیدا افکارم خیلی بهم ریخته اونم اینه که چرا خدا به ما عقل داده و قدرت تفکر و انتخاب و از اونور دین رو افریده و تو دین تهدید کرده مارو که اگر طبق دین عمل نکنیم عذابمون میده هم تو  این دنیا و هم تو اون دنیا اگر میخواد طبق دستور اون عمل کنیم پس چرا قدرت تفکر و انتخاب به ما داده بعد میگه ازش استفاده نکنید و فقط چیزایی که من تو دین میگم رو انجام بدید؟؟

لطفا نگید که ماها قدرت انتخاب داریم که این یه دروغ بزرگه چون خدا میگه اگر دین و انتخاب نکردی باید بری جهنم پس اگر میخواد ما فقط به کارهایی که اون میگه عمل کنیم چرا پس عقل داده غریزه به ما میداد نه عقل که طبق اون چیزی که اون میخواد عمل کنیم چرا پس عقل داده ؟؟
مثل این میمونه که یه حاکم بگه همه ی مردم شهر میتونن انتخاب کنن که مالیات بدن یا ندن ولی اگر ندن من پدرشونو در میارم خوب تو دنیا ما مگه به یه همچین حاکمی ظالم نمیگیم پس خدا هم طبق توصیف هایی که ازش در دین ما میشه یه خدای ... هست میگم توصیف چون من خود خدا رو ندیدم که بخوام نظری در موردش بدم فقط برداشتم از قران و دین خودمون هست.

شاید من بخوام تو این دنیا بدون دین زندگی کنم شاید نخوام کارهایی که خدا میگه رو انجام بدم چرا باید اون دنیا عذاب بکشم و برم جهنم ؟؟   این قدرت تفکر و انتخاب رو خود خدا به ما داده  حالا چرا میخواد که ما ازش استفاده نکنیم ؟؟؟
این سوال ها جدیدا خیلی رفته رو اعصاب من نمیدونم جوابشو از کی بگیرم دیگه خسته شدم.
اخوندا هم هیچ کدوم جواب درستی بهم ندادن
دوستان عزیز یه لطفی هم بکنید اگر نظر مفیدی دارید که به من کمک بکنه که  از این حال در بیام  بزارید و لطفا فحش ندید و نظر الکی نذارید ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)