آیا میشه مزاج تغییر پیدا کنه؟ یعنی ذاتیه ؟ اکتسابی ؟ چه جوری دقیقا؟
سلام به همه دوستان.
من در مورد مزاج اطلاعات خاصی ندارم اصلا هنوزم نفهمیدم چند چندم.
فک کنم خودم یه چیزی بین سرد و گرمم (پس یعنی ولرمم حتما)خخخخخ
راستی یادم رفت بگم: 25 سالمه مجردم یه پارچه آقا.
ولی خودم : بچه که بودم درون گرا و آروم  بودم ولی از دوران راهنمایی به بعد پر انرژی و چند سال بعدش هم برون گرا شدم.
در مورد لمسی ، دیداری ، شنیداری : هر بار سمت یکیشون در حال نوسان و تغییر هستم.
احساسی ، منطقی : بیشتر منطقی هستم ولی خیلی وقت ها هم احساسم غلبه میکنه.
نمیدونم باهام موافقید یا نه؟ ولی کلا فک میکنم تمام اینها قابل تغییر هستند و ثابت نیستند.
راستی روز دختر رو هم به همه دخترای گل تبریک میگم ایشاا... به هرچی میخواین برسین.
ممنون میشم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)