سلام

مردی هستم که سه ساله به کسی که عاشقم بود و عاشقش بودم ازدواج کردم . تا ازدواج همه چیز خوب و خوش بودیم تا اینکه موقع خواستگاری و بعد هم موقع عقد مادرزنم با رفتارهای عقده ای وارانه اش کم کم همه چیزو بین ما خراب کرد .

هر وقت میومد خونه ما اخم میکرد و از من انتظار داشت نازشو بکشم . بچه های خودش مث یه بچه باهاش رفتار میکنن از من هم انتظار داشت که قربون صدقه اش برم .

من اصلا همچین اخلاقی ندارم . حتی قربون صدقه ی مادر پدر خودم نمیرم ... حالا به هر دلیلی چون اصلا به این کلمه ها ( قربون رفتن و ... چاکرم و مخلصم اعتقادی ندارم و از احمقانه ترین و بی معنی ترین چیزهان... از اول عقد و ازدواج با من مثل یه نوکر رفتار میکرد . هرجا بود کسی نباید رو حرفش حرف میزد . وگرنه خانوم قهر میکرد و ... خیلی تحمل کردم ...

تا اینکه این اواخر که اومده بود خونه ی ما یه شب انقدر با بچه ام بد رفتار کرد تا آخر عاصی شدم و تذکر دادم . خانوم هم قهر کرد و بعد هم دعوایی انداخت که تا نصف شب فقط عربده میکشید ... هر چقدر من منطقی توضیح میدادم اون هر چی از دهنش میومد به من گقت و توهین کرد . حتی بهم گفت : بیشعور !!!!! 

اما من بخاطر همسرم باز هم آروم حرف میزدم . بخاطر زندگیم . وقتی رفتم یه اتاق دیگه همسرم داشت به مادرش میگفت چهار تا جواب دندان شکن بهش بده !!! حالا همسرم هم توی این سه سال بعد ازدواج انقدر با من دعوا کرده که من پیر شدم ... اون شب من قلبم درد گرفت و میخواستم برم بیمارستان که زنم و مادرش و خواهرش نذاشتن (شاید از ترس اینکه براشون بد بشه ) من تحمل کردم تا صبح زود نرفتم سرکار و رفتم بیمارستان و ... . زنم حتی یه زنگ نزد ببینه من کجام ... و وقتی عصر اومدم خونه همون آش و همون کاسه ... تازه میگفتن چرا به ما اخم کردی... .
حالا هم زندگیمون خیلی تغییر کرده ... نمیخوام با زنم بخاطر مادرش بد باشم اما نمیتونم ... اون شب روح من جر واجر شد... شما نمیدونین چه حرفهایی به من زدن ... حالا به نظر شما چکار کنم ؟


مرتبط با مادر زن:

مادر زن عقده ایم زندگی ما رو خراب میکنه

مادر زنم میگه دخترم مامانیه، آشپزی بلد نیست

مادر زنم همیشه پیگیر قیمت سکه است

بحث در مورد کادو برای رسم مادر زن سلام

خصومت و بد رفتاری شوهر با خانواده زن


مرتبط با زن داری:

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده زن (۷ مطلب مشابه)