چرا بیشتر آقایون و خانوم ها تو جمع به همسرشون بها نمیدن؟

1- فک میکنید این کارو بکنید همسرتون پر توقع میشه
2- آقایون این کارو بکنن احساس میکنن اقتدارشون میره زیر سوال
3- توی تنهایی بهش بها میدین ولی خودتون هم بکشین تو جمع نمیتونین و احساس خجالت میکنین
4- اون باید شروع کننده باشه تا منم همراهیش کنم
5- دوست دارید این کارو بکنین ولی بلد نیستین

لطفا نظرتون رو بگید میخوام بترکونید ها ، راستی اگه مث من خاطره ای هم دارید که کمک کنه تعریف کنید.
من چندتا خاطره مثبت و منفی تعریف میکنم که باعث شد این سوال رو بپرسم. لطفا تا آخر بخونید.

اول مثبت ها رو میگم :
* یکی از آقایون فامیل : تو جمع و مهمونی ها خیلی از خانومشون تعریف میکنه مثلا یادمه حرف یکی از بازیگرای زن خارجی که واقعا هم خوشگل بود مورد بحث قرار گرفته بود که اون وقت اون آقا گفت زن من ازون خوشگلتره تازه اون جذاب نیست ولی زن من جذابه و خیلی مهربونه همه کس منه اگه اونو نداشتم و ... گور به گور میشدم و از این حرفا ، از دسپختش و چیزای دیگه. اینم بگم این آقا آدم جوگیری نیست چون خیلی ساله که ازدواج کردن.

*یکی از خانوم های فامیل : به شوهرش تو جمع خیلی بها میده و کلی ازش تعریف میکنه ، همیشه کنارش میشینه ، دستشو میگیره تو دستش و مثلا میگفت : من از غذا خوردن شوهرم خیلی لذت میبرم و همش نگاش میکنم و ... (منم از این خانوم ها می خوام ، اگه کسی تو جمع اینو به من بگه انگار به خر تیتاب داده باشی خیلی حال میکنم).

*این یکی هم باحاله ، یه آقایی بود وقتی مهمون داشتن و همسرش از بیرون میومد خونه ، اگه مهمون ها هم به پاش بلند نمیشدن این آقای جنتلمن به پای خانومش بلند میشد و همه از ایشون همیشه تعریف میکنن. (البته ما مردا که حسودی میکنیم فقط ولی خانوم ها تعریف).

خاطره های منفی:
* یکی از آشناها که آقا هستند چند سالی بیشتر از ازدواجشون نمیگذره : - کنار همسرشون نمیشینه. - یه جورایی جلو ما به همسرش امر و نهی میکنه. - بعضی وقت ها از بدی خانوم ها میگه (شاید منظورش شوخیه ، ولی خانوم ها مث ما آقایون نیستن حتی اگه شوخی هم باشه تو جمع نباید گفت ، خیلی تابلو هست که خانومش ناراحت میشه). - از وقتی هم که بچه دار شدن خانومه بیچاره کمتر مورد توجه.

* اینم خیلی بده ولی زیاد دیدم : بعضی از زوج ها همسرشون رو با خواننده ، بازیگر ، مجری ، اندامشون ، زیبایشون و هر چی که فک کنید تو تلوزیون ، ماهواره ، اینترنت مقایسه میکنن که متاسفانه طرف مقابل هم میشکنه ، افسرده میشه و...

من که پسر مجردم و 27 سالمه و با توجه به نکات بالا تصمیم گرفتم برای همسر آیندم ( که قربونش برم ) کم نذارم. من از زمانی که فهمیدم البته الان مجردم ولی این کار برای من هم لازمه چون الان تو جمع مثلا از رفتار های پدر مادرم تو جمع تعریف میکنم (البته الکی نه اون خصوصیاتی که واقعا دارن) و واقا جواب گرفتم مثلا از بابام کلی پول سلفیدم ، مامانم هم غذاهای توپ برام درست میکنه. البته منظورم تیغ زدن نیست اینکه تاثیرش رو میگم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)