سلام

من یه پسرم که اهل دوستی با دخترها و کلا دختر بازی و این حرفا نبودم. و از لحاظ مذهبی هم متعادل هستم و دوست دارم با یه دختر پاک و نجیب ازدواج کنم.
من اگه زمانی برم خواستگاری دختری میخوام خواسته ها و انتظارات جنسیم و  تو جلسات آخر خواستگاری به طرفم بگم.  البته بعد از اینکه رو همه چی به توافق رسیدیم.
چون واقعا میدونم اگه این خواسته ها  که تو ذهنمه تو روابط جنسی ارضا نشه.. نسبت به رابطه سرد میشم و بعدا حتما کارم به طلاق میکشه..
البته میخوام رو کاغذ بنویسم. بدم طرف مقابلم بخونه. که اگه مشکلی باهاشون نداشت ازدواج کنیم و اگه هم دیدیم طرز فکرمون مث هم نیست که ازدواجی سر نمیگیره..
به نظرم اینجوری مطمئن ترین راهه که بفهمیم طرفمون از لحاظ ذهنی و روانی گرمه یا سرده.

البته خواسته هام غیر معقول نیست و خیلی از خانم های امروزی (فارغ از مذهبی یا غیر مذهبی ) این کارها رو دوست دارن و انجام میدن.
 
این خواسته ها و انتظارات جنسی از همسر رو به صورت نوشته میدم دستش تا بخونه. و به صورت زیره:

1 - ماساژ دادن و ماساژ گرفتن رو دوست داشته باشه.(ماساژ کل بدن با روغن ماساژ)
2 - رابطه جنسی تو تاریکی رو به هیچ وجه دوست ندارم. و حس خوبی بهم دست نمیده. ( مگه گه گاهی به خاطر تنوع )
3 - همسرم تو رابطه جنسی وسواس نداشته باشه
4 - گهگاهی رابطه دهانی رو واسم انجام بده ( البته بعد از یک دوش دو نفره)
5 - به هیچ عنوان تو رابطه جنسی خجالت و حیا نداشته باشه. ( البته یکی دو بار اول رو ممکنه باهاش کنار بیام.. ولی ادامه پیدا کنه نسبت بهش سرد میشم)
6 - همسرم باید حتما حتما احساسات جنسی خودشو تو رابطه بروز بده.از حرف های تحریک کننده تا صداهای شهوانی
7 - حین رابطه از لحاظ لمسی هم منفعل نباشه.. دستاش کار کنه.. لباش کار کنه و ...
8 - لب دادن و لب گرفتن رو دوست داشته باشه
9 - خواسته های جنسیشو راحت بهم بگه
10 - از اینکه همیشه من شروع کننده رابطه جنسی باشم حس خوبی بهم دست نمیده. باید بدونه شروع کننده رابطه جنسی مرد و زن نداره

در آخر چند نکته رو بگم :
1 - بازم تاکید میکنم این نوشته ها رو جلسات آخر آشنایی بهش میدم بخونه وقتی که همه چیمون اوکی شد
البته قبل از اینکه اینا رو بدم دستش.. به صورت شفاهی چنتا سوال کلیشه ای مث گرمی یا سردی و اینا ازش میکنم تا یکم از لحاظ ذهنی آماده بشه..
2 - من خودم تجربه رابطه جنسی رو نداشتم.  ولی اطلاعات جنسیم خوبه.. از طریق کتاب. اینترنت و فایل های صوتی . این اطلاعات رو بدست آوردم
3 - مشکلات جنسی رو که متاهلین با هم دارن رو همیشه از اینترنت خوندم. و با توجه به شناختی که از خودم دارم . اون مواردی رو که واسه منم مهمه رو تو انتطاراتم از همسرم آوردم... که بعد ازدواج دچار مشکل نشم..
مثلا ممکنه شما بگید که کیه که از لب یا ماساژ بدش بیاد.. ولی خوب ممکنه  یک درصد آدما باشن که اینجوری باشن پس نباید ریسک کرد. و این موارد رو باید گفت.
4 - به نظرم مزیت این روش که خواسته های جنسی رو به صورت نوشته داد اینه که درباره هر کدومشون بحث نمیشه. و طرف مقابل راحت یه بار اینا رو میخونه و  در آخر نظر خودشو میگه  که مشکلی نداره یا مشکل داره.. به همین راحتی.
چون به صورت سوال هم مطرح نشدن. که جوابش بلی یا خیر باشه.. بلکه به صورت خواسته و انتظار از همسر آینده مطرح شدن.
در پایان خوشحال میشم. دوستان بیان نظرشونو درباره این کاری که من در آینده میخوام بکنم بدن.


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)