سلام به متولیان و خوانندگان محترم (خانواده برتر).

من یه محقق علوم اجتماعی و عضو انجمن جامعه شناسی ایرانم که الان مشغول انجام تحقیقی با عنوان (روابط دختر - پسری: پیدایی، پندارها و پیامدها) هستم.

بخش مهمی از این تحقیق تکمیل پرسشنامه هاییه که برای همین منظور طراحی شدن. گروه هدف این تحقیق و پرسشنامه هاش پسرها و دخترهایین که درگیر چنین روابطی بوده و یا هستن .

من برای انجام این کار تحقیقی دو یا سه مرتبه از آقای نجفی تا همیشه عزیز درخواست کمک کردم تا بهم اجازه بدن که من پرسش نامه ی تحقیق رو بر روی سامانه پرنفوذ (خانواده برتر) قرار بدم تا گروه هدف اونا رو تکمیل کرده و برای من ایمیل بکنن.اما آفای نجفی به درخواست من جوابی ندادن.

به همین دلیل من هم جسارتا این مسیرو واسه رسوندن حرفمم به گوش دوستان نادیده م انتخاب کردم تا به دختر خانم ها و آقا پسر های هم وطنم که تجربه ای در این زمینه دارن بگم که اگه حاضر میشن برای انجام این کار حداکثر نیم ساعت وقت بذارن و به سوالات پرسشنامه جواب بدن لطف بکنن با ارسال یه ایمیل به نشونی زیر این آمادگی رو اعلام بفرمان، تا من پرسش نامه رو براشون بفرستم و اونا هم بعد از تکمیل کردنش، مجددا برام ایمیل بکنن.

یا حق

koochakpour.mahdi@gmail.com


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)