سلام
بچه ها واسه تقویت زبان انگلیسی یه فیلم که سریالی باشه بهم معرفی کنید
من زیاد فیلمی نیستم نه ایرانی میبینم نه خارجی ولی الان چون مجبورم زبانم رو قوی تر کنم باید ببینم،بخاطر همین چون علاقه ندارم یه فیلمی معرفی کنید که بشینم پاش و تا ته ببینم چون معمولا پای فیلم خوابم میبره یه فیلم هیجانی بهم بگید که از استرس و هیجان خوابم نبره
قدیمها که کلاس زبان میرفتم یادمه دوستام فیلم لاست اگه اسمشو اشتباه نکنم میدیدن همونی که همه توی یه جزیره بودن،چند قسمتش رو دیدم هیجانی بود دوس داشتم حالا اگه فیلم جدیدتر سراغ دارین معرفی کنید
بچه ها حتی اگه از زبان هم چیزی نمیدونید ولی اهل فیلم هستید بازم بیاین نظر بدین لطفا
درضمن تلاش هم کردم و تو اینترنت هم سرچ کردم اما فیلمهای خوبی پیدا نکردم مجبور شدم اینجا مزاحم بشم پست بزارم
پس یه فیلم هیجانی یا رومانتیک و جدید و سریالی ترجیحا امریکایی معرفی کنید
باید ایلتس٨بیارم میخوام با فیلم مهارتهام تقویت بشه

 نانا هستم
پیشاپیش سپاس
---------------------

سلام

بدون صحنه باشه لطفا !!!

چون نمی خوایم فیلمی این جا معرفی بشه که با اهداف تعریف شده ی وبلاگ در تضاد باشه .



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)