سلام

ما اقایون از سن بلوغ به بعد محتلم میشیم فقط هم توی خواب امکان داره اتفاق بیفته و غیر از اون میشه خود ارضایی.
الان من مشکلم اینه توی خواب که باشم وقتی میخوام محتلم بشم ناخوداگاه دستم هم توی این فعل و انفعال کمک میکنه و با اینکه دستم کمک میکنه علائم خود ارضایی رو هم اصلا ندارم. الان این میشه استمنا یا محتلم شدن
اینو بگم وقتی از خواب بیدار میشم کار از کار گذشته دیگه .
سوال دوم.
خیلی مغرورم البته در طول روز حتی ممکنه اگه دوست دختر داشته باشم در طول روز یه فدات بشم و ... بهش نگم ولی برعکس وقتی شب بشه انواع حرفهای عاشقاه و حتی حرف جنسی و ... رو میگم
الان من چرا دو اخلاق و دو رفتار در طول شبانه روز دارم مگه داریم مگه میشه؟؟
سوال سوم:
یه مدتی دچار بیماری پوستی بودم به اسم گال بیماریه که خیلی باعث خارش بدن میشه و از یه سرباز بهم سرایت کرد و دقیقا الت من هم این بیماری رو گرفت.
خارش زیاد الت هم در اقایون چی میشه...
کلی دست گل به اب دادم و خود ارضایی
تا اینکه با دارو و... خوب شدم
الان فک کنم زود انزالی پیدا کردمه چطور بفهمم زود انزال شدم
چون از این مسئله نزدیک یه دهه میگذره و خود ارضایی نکردم.
سوال چهارم.
تقریبا بچه سربزیری هستم
از پایین تنه خانمها به ران از بالا تنه به سینه خیلی علاقه دارم
چطور به خانوادم بفمونم از دخترایی خوشم میاد که این فاکتورهای فیزیکی رو داشته باشن اونا هی میرن دختر ... می بینن و منم هی میگم نننننننننه
 سوال اخر:
یکی از دوستانم چیزی بهم گفته نگرانم کرده.
میگه توی ارتباط جنسی برای بار اول بعد یک یا دو دقیقه مایعی که از الت مرد خارج میشه ولی این مایع که خارج شد تازه میتونی ارتباط اصلی و کاملی رو داشته باشی با زنت.
خب سوالم اینه منظورم پیش اب هم نیست ها.
حرفش درسته؟؟
متاهل ها بگن بعد بار اول نعوظ از بین نمیره
و میشه ادامه داد تا برای بار دوم که تقریبا  30 تا 40 دقیقه
طول میکشه بدن مرد دوباره منی تولید کنه؟؟
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)