سلام دوستان خواهشا کمک کنین
من دختری هستم ۱۸ ساله . سه ماهه با پسر دایی مامانم که داداش زن داداشم هم میشه نامزد هستم ،فاصله ی سنی ما ۱۱ است. ماجرای نامزدی ما هنوز آشکار نشده و قراره تا سال آینده بعد از کنکور من آشکار نشه و فقط خانواده ی من و نامزدم خبر دارند و حتی مادر بزرگم هم خبر ندارد.

ما صیغه ی محرمیت نخوندیم و فقط مهریه رو معلوم کردیم و قباله نوشتیم... طی این مدت نامزدی من خیلی از ویژگی های نامزدم رو شناختم و من الان میخوام نامزدیم رو بهم بزنم ولی به دو دلیل میترسم :

اول اینکه میترسم رابطه ی داداشم مشکل پیدا کنه (نامزد من برادر زنش میشه) از طرفی روزی که نامزدم اومد خواستگاری همه مخالف بودن و من خودم خواستم و قبول کردم و خانوادم گفتن دیگه هیچ وقت حق برگشت و پشیمانی نداری .

ولی الان می بینم نامزدم یه سری ویژگی هایی داره که قبلا مشخص نبود و من خبر نداشتم و الان که میفهمم و می بینم نمی تونم باهاش کنار بیام.. از طرفی شنیدم کسی که قبلا خیلی دوستش داشتم قراره بیاد خواستگاریم
توی برزخم کمک کنید .. نمیدونم چکار کنم.. چجوری کاری کنم که از طرف نامزدم، نامزدی رو بهم بزنن؟ آخه نامزدم بدجور بهم وابسته و علاقه منده و شک ندارم به گفته ی خودش اگه یه روز نباشم دق میکنه.

دوست ندارم دلشو بشکنم و بذارم برم که آه و نفرینش دامان زندگیمو بگیره میخوام خودش بره به همین خاطر خواهشا نگین دوران نامزدی برای شناخته و حالا که کسی خبر نداره راحت نامزدی رو بهم بزنم.

ما توی شهرستانیم و اصلا دوران نامزدی معنی نداره و من چون داداشم تازه ۴ ماه هستش که عقد کرده این قرار رو گذاشتیم که دو تا عقد همزمان نباشه...
لطفا راهنماییم کنین من بعد از خدا امیدم به راهنمایی های شماست... اگه نتونم کاری کنم که از طرف نامزدم نامزدی بهم بخوره باید تا آخر عمر با ویژگی هایی که مورد پسندم نیس کنار بیام و زجر بکشم


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره

چکار کنم زودتر عروسی کنیم؟

شوهرم میگه آرزو به دل موندم یه دل سیر بتونم نگات کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)