سلام

پسری 25 ساله ام بیکارم . میخوام خیلی مختصر و مفید بگم .

1- دوستان من چند ماهیه خیلی به دخترا حساس شدم مثلا اگه یه پسر و با یه دختر ببینم که دارن حرف میزنند ( مخصوصا اگه دوست باشند ) ناراحت میشم و حتی تو فضای مجازی مثل اینستاگرام ببینم دو تا دختر و پسر از شهر خودم دارن چت میکنند ناراحت میشم ( حتی اگه دوست هم نباشند ) برام جالبه فقط برای دخترای شهر خودم این حساسیت رو دارم  :(  .
2- دوس دارم دخترا نگام کنن
3- من تو فضای مجازی راحت دل میبندم :( با این مثلا دختره رو ندیدم و مثلا عکس پروفایلشو یه قلب گذاشته اینم بگه که این حس بیشتر به دخترای شهر خودم دارم .
دوست دختر هم نداشتم و دوست هم ندارم داشته باشم . در ضمن من قبل از خدمت و تو دانشگاه اصلا به دخترا این شکلی که الان دارم , حس نداشتم . لطفا راهنمایی کنین که از این شرایط بیام بیرون که هر چی دختر ببینم عین خیالم هم نباشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)