سلام

من میخواستم در پاسخ مطلبی که در مورد برهنه کردن پسر بچه ها در سن پایین بود مطلبی رو هم در مورد دختر بچه ها قرار بدید تا این قضیه هم کاملا روشن بشه!

متاسفانه من دختر بچه های زیادی رو میبینم که در فصل تابستان، مادرشون یک لباس دو بنده و بعضی وقتها حتی کوتاه، و از اون بدتر یک دامن خیلی کوتاه که زیرش هم فقط یک شورت معمولی هست ( یعنی حداقل یک شلوارک یا شورت آستین دار تن بچه نمیکنن!). و سن این بچه ها حتی تا نزدیک مدرسه هم میرسه (نمیدونم شاید مدرسه رفته هم توشون باشه!!!). و این بچه هم که نمیدونه (بهتره بگیم یاد نگرفته) و خیلی وقتها طوری میشینه که دامنش میره کنار و ......!

خلاصه صحنه های بسیار زشتی است که در عمومی ترین مکان ها رخ میدهد و باعث شرمساری مادر اون دختر بچه باید بشود که نمیشود!! اما اگر تذکر مناسب داده نشود در آینده باعث شرمسازی همان دختر هم نخواهد شد و معضلات اصلی از همانجا آغاز میگردد!!

از خانومهای محترم خواهش میکنم ( چون ما مردها بگیم زشته و حتی ممکنه برگردن یه چیزیم بهمون بگن ) به خانوم هایی که میبینن لباس نامناسب ( هر چند خوشگل و قشنگ!!) تن دختربچه شون کردن تذکر جدی بدن و منعشون کنن از این رفتار بسیار زشت!!!!

ضمنا تجاوز به دختر بچه هم کم رخ نداده است!!! نمیدونم چرا بعضی ها چنین رفتارهای بی فکر و ملاحظه ای دارن!!!!

نکته ای بود که لازم دونستم بگم و امیدوارم به عنوان یک پست مورد توجه همه کاربران قرار بگیرد

با تشکر

"سعید"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)