سلام
می خوام مادرم رو با این سایت آشنا کنم اما خجالت میکشم بهش بگم چون موضوعاتی که اینجا در موردش صحبت کرده میشه خوب چجوری بگم ضایس دیگه...
ترجیحا واسه اوناییه که متاهلن و می خوان سطح اطلاعاتشون  بالا بره و منم برای اینکه بعضی از موضوعاتش مناسبمه و بدردمه میخونمشون....
به نظرتون چجوری مامانمو با این سایت آشنا کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
پدر و مادرم با هم مشکل دارن....اصلا همو درک نمیکنن...
من فکر میکنم اگه بیاد تو این سایت و مطالبی رو بخونه به دردش میخوره...
البته اگه خودش بخواد....
من واقعن ناراحتمممممممم...به نظرم هر دوتاشون مشکل دارن و مقصرن اما اگه مامانم رفتاراشو عوض کنه مطمئنن بهتر میشن...
مامانم همش غر میزنه...داد میزنه تا یه چیزی میشه...همش گریه میکنه...البته وقتی با بابام دعواش میشه...فقط حرف خودشو میزنه....
من با بابام راحتم.... بابام میگه نمیدونم درکم میکنی یا نه ولی مامان اصلا روحیه ی زنانه نداره...شیطون نیس..عنقه... (راس میگه) میگه آرزو موند به دلم یکم شیطونی کنه.... پا باشه
مامانم بابامو خیلیییییییییییییییی دوس داره ولی رفتارای مناسبی نداره که بابامو جذب کنه...
البته بابامم مامانمو دوس داره ولی از چیزایی که من تو صحبتاش فهمیدم از رفتارای مامانم راضی نیس و  زن ایده الی نیس براش....بابام میگه مامان خیلی مهربونه اما تنها مهربونی کافی نیس...
پدرو مادرم خیلی جوونن... هر دو سی و چهار سالشونه.... فاصله ی سنیشون با من خیلیییییییییی کمه.... هر دوتاشون وقتی پونزده سالشون بود ازدواج کردن....
فامیل دور همدیگن....
بابام میگه فقط به خاطر تو و داداشت میسوزم و میسازم....
مامانمم همیشه همینو میگه با وجود اینکه بابامو خیلی دوس داره (حتی بیشتر از ما)
اما دوس داشتن کافی نیــــــــــــــــــــــــست....
چیکار کنم با هاشون...
تو رو خدا کمکم کنیـــــــــــــــــــــــــــد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)