سلام
پسری 34 ساله هستم و با دختری 24 ساله  حدود یک ماهه ازدواج کردم. از نظر خانوادگی و ظاهری  باهاش مشکلی ندارم مورد پسندم هست
ازدواج ما کاملا سنتی بود و حتی دوره نامزدی نداشتیم و بعد از مراسم خواستگاری و آزمایشات عقد کردیم
دو هفته اول من خیلی دپرس و پر استرس بودم و خیلی سخت بود برام متاهل شدنم الان تقریبا بهتر شده ام و خیلی استرس ندارم و مطمئن هستم انتخابم کاملا درست بوده اما هنوز نتوانسته ام به همسرم دل ببندم ولی اون خیلی زود به من دلبسته شده. آیا این طبیعیه
دوم  به دلیل اینکه هنوز دلبستگی از طرف من ایجاد نشده علاقه ای به برقراری رابطه جنسی و معاشقه ندارم و احساس میکنم همسرم خیلی دوست داره این اتفاق زود بیفته  و ما رابطه داشته باشیم.
حتی دو بار به خاطر همسرم شروع به نوازش و لمس بدنش کردم ولی اصلا علاقه به این کار نداشتم و حتی هیچگونه تحریک جنسی هم نشدم و البته استرس هم داشتم .
وقتی با همسرم بیرون میرویم یا وقتی توی جمع هستیم خیلی راحتترم تا اینکه باهاش تو خونه یا توی اتاق تنها باشیم.
خواهشا بهم راهنمایی بدین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)