سلام

به عقیده ی بنده بعد از ازدواج زن و شوهر برای رابطه باید برای خودشون محدوده ای در نظر بگیرن و از اون خارج نشن . باید سعی کنن حتی در فانتزهای جنسی شون هم حدود رو رعایت کنن تا بتونن افسار غریزه ی جنسی رو در دست داشته باشن . چون وقتی شما به یه چیزی فکر می کنید و اتفاقا ازش خوش تون هم میاد ، طبیعتا دوست دارید انجامش بدید .

درسته که زن و شوهر به هم محرم هستند و روابط زناشویی از بهترین عبادات محسوب میشه و ثواب بسیار زیادی هم داره ، ولی زیاده روی و پرداختن به جنبه های غیر متعارف رابطه ، زندگی رو برای خودتون سخت می کنه .


برای این که در روابط به مشکل بر نخوریم لازمه که پامون رو از یه محدوده ای فراتر نذاریم . درسته که انجام برخی از اعمال حرام شرعی نیست ولی ممکنه از نظر بهداشتی ضرر داشته باشه و یا شان شما رو پایین بیاره .

نباید افسار غریزه ی جنسی رو رها کرد حتی بعد از ازدواج

غریزه ی جنسی سیری ناپذیر هستش ، مثل سایر غریزه ها نمیشه انتهایی برای اون متصور بود . کسی که پول دوست داره ، آیا کل دنیا رو هم بشه بدن باز منتظر دریافت پول بیشتره  . در غریزه ی جنسی هم همینه ، باید گاهی اوقات بهش گفت دیگه کافیه .

زیاده روی در بحث مسائل جنسی به جنون جنسی منجر خواهد شد . واژه عبارت " جنون جنسی " رو در اینترنت جستجو کنه تا عاقبت رها کردن افسار جنسی رو مشاهده کنید .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)