سلام خدمت دوستای گل خانواده برتر
من یه پسر امروزی ام و همیشه لباسای شیک ( البته نه جلف و با رعایت اعتدال ) می پوشم و همیشه سر و وضع مرتبی دارم.
موی صورتم رو می تراشم و لباسای آستین کوتاه می پوشم ( نه در هر جا و نه برای خودنمایی ) از طرفی عاشق خدا و ائمه و پیامبرم هستم و نماز و روزه هامو با عشق به جا می آرم.
حالا از شما دوستان این سوالو دارم که آیا من در رفتارم دچار دوگانگی ام؟ نطر جامعه در مورد افرادی مث من چیه؟
مثلا من از طرفی ریشم رو می زنم و از طرفی عاشق خدا هستم
آیا با این رفتارم خدا و پیامبرش رو از خودم ناراضی می کنم؟
ممنون میشم اگه نظرتونو اعلام کنید
یا علی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)