سلام
من یه پسر 34 ساله هستم که قصد ازدواج با یه خانم 23 ساله رو دارم،میخواستم ببینم این فاصله سنی مشکلی نداره؟
من آدم ورزشکاری هستم و ظاهرم خیلی کمتر از سنم نشون میده و ادم شوخ و سرزنده ای هستم،طرفم هم خانم عاقل و بالغ و تحصیل کرده ای هستن و کارمندن و فرد فهمیده ای هستن
حالا با این تفاسیر ازدواج ما چطور ارزیابی میشه؟
اگه توضیح دیگه ای لازمه بگم بفرمایید
ممنونم.

پاسخ :
سلام
ببینید اگه دو طرف ، قبل از ازدواج با چشم باز و آگاهی کامل از ویژگی های رفتاری و روانی همدیگه اقدام کنند معمولا مشکلی پیش نمیاد .
باید در جلسه خواستگاری ، به طور کامل همدیگه رو توجیه کنید . هر دو نفرتون باید در جلسه خواستگاری در مورد خصوصیات و انتظاراتی که از طرف مقابل دارید صحبت کنید .در واقع این یکی از کارهایی هستش که همه باید انجام بدن و مختص شما نیست . مثلا یه دختر 23 ساله ، ممکنه جنب و جوش بیشتری نسبت به شما داشته باشه ، ممکنه بخواد در زندگی زناشویی شلوغ کاری کنه و ... . از طرف دیگه شما ممکنه زندگی آروم تری رو انتظار داشته باشید . باید بتونید این اختلاف رفتاری مدیریت کنید .
موفق باشید 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)