سلام

راستش من با وجود اینکه 5 ماهه نامزدم تو این مورد به مشکل برخوردم. یعنی اصلا تو بروز احساساتم به مشکل خوردم. یعنی در حالی که همه وجودم رو متعلق به زنم میدونم و علاقه و شدت احساسش در من اونقد قویه که چشام بجز ایشون کسیو نمی بینه؟ ولی این روزا یه جورایی متهم به خشک بودن شدم از طرف ایشون.

البته خودم کلاهمو قاضی کردم و دیدم که حق با ایشونه، یعنی خودمم از اینکه وجودم سرشار از عشق همسرمه ولی خب در ظاهر ناتوان از ابرازش یه جورایی کلافه میشم.
اما علتش چیه ، به نظر خودم:
یه کم خجالتیم، یه کمم ترس دارم از بیان یا انجام کاری که میگم نکنه اصلا خوشایند دخترا نباشه؟!!! بنابراین سوالم اینه:
1- در بخش محبت زبانی چجور باید باشم؟ میتونید چندتا مثال بزنید؟ واقعیتش خانم من در نظرم زیباترین زن دنیاس واسم... تا حالا صد جور خواستم اینو بگم روم نشده... بعضی وقتها هم میترسم بگم یهویی بگه عنی فقط دنبال ظاهر بودی،؟ یعنی بدجور عاشقش هستم ها اصلا نمیتونم توصیف کنم. عذاب وجدان گرفتم که ندانسته باعث اذیت خاطرش شدم... حالا به عتوان نومنه همین زیبایشونو چطور بیان کنم....خلاصه فکر کنید برادرتون ازتون راهنمایی میخاد چنتا جمله نمونه بگین خودم کل مطلب دسم میاد...

2- در حوزه محبت رفتاری چیکار کنم..، ؟ شما خودتون به چه رفتاری محبت امیز میگین؟. اینم بگم قرار نیست فیلم بازی کنما... این علاقه ایی که در وجود منه اگه راه بیانشو یکم پیدا کنم .... مثل مورد بالا لطفا ضمن بیان راهکارهای کلی، چندتا مثال موردی هم بزنین


هیچ جور تمیتونم ازتون تشکر کنم بجز دعای خیر برای همتون.
خواهشا سنگ تموم بزارین. بدجور این روزا شرمنده همسرم شدم. وقتی میبینم بی فکری این 5 ماهم چقدر باعث فکرای بد یا ناراحتی خاطر در ایشون شده نمیتونم خودمو ببخشم... البته اونم اونقدر فهیمه که مطمینم معذرتمو قبول خواهد کرد... فقط یکم خودمو محتاج راهنمایی دیدم
یا حق


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)