با سلام خدمت دوستان
من یک مادرم که پسری دارم 6 ساله و مشکل اصلی من ارتباط با پسرمه
پسر من عادت داره دائما غر بزنه حتی حرف زدن عادیش هم با غر. حتی لباسی رو که خودش میتونه بپوشه یا کاری رو که میتونه بکنه حاضره اینقدر غر بزنه یا گریه کنه که من یا پدرش براش انجام بدیم.
مشکل دیگه اینه که تا زمانی که من نیستم پسر خیلی خوبیه حتی با پدرش بیرون میره اصلا
اذیت نمیکنه ولی تا چشمش به من میفته شروع به غرغر میکنه و اذیت میکنه .
واقعا نمی دونم چه برخوردی کنم. من واقعا عاشق پسرمم ولی احساس میکنم داره فاصله ما روز به روز بیشتر میشه و من واقعا اینو نمیخوام.
اینم اضافه کنم که هیچ حرفی یا اتفاقی رو تعریف نمیکنه.حتی مهد که میرفت کتکم که میخورد نمییومد تعریف کنه با اینکه من ازش میپرسم ولی هیچی نمیگه .
از دوستان خواهش میکنم بهم بگید چطور باهاش برخورد کنم که کمتر غرغر کنه و چیکار کنم که رابطه من و پسرم بهتر بشه .


-----

سلام

کاش در مورد ارتباط تون در سنین پایین تر هم مواردی رو مطرح می کردید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه)