با عرض ادب و احترام

من مجردم 6 ساله که تو یه شرکتی مشغول به کارم و اخیرا از جانب کارفرمام که متاهل هستن بهم پیشنهاد دوستی داده شده , تو این مدتی که با ایشون کار کردم خیلی ازشون شناخت پیدا کردم  خیلی خیلی خیلی زیاد واسم قابل احترام هستن و این پیشنهادشونم بخاطر سردی و فاصله ای هست که تو زندگی زناشوییشون از جانب خانم شون هست . این آقا خیلی سعی و تلاش کرد که خودشو به خانمش نزدیک کنه اما فاصله بیشتر شد میخواستن از هم جدا بشن که بچه دار شدن و حالا حالاها از این تصمیم منصرف شدن .

بنده کاملا این حق رو بهشون میدم که بخوان با کسی باشن چون واقعا هیچ دلخوشی ندارن  اما اینکه اون شخص بخوام من باشم درگیرم کرده ...

از طرفی مثل برادرم دوسشون دارم و نمیتونم قبول کنم چون میدونم میفتم تو یه مسیری که آخرش هیچ و پوچه...

از طرفی هم انقدر ایشون و زندگی شون و مشکلات شون واسم مهم هستن که دوست دارم کمک شون کنم و نمیتونم ببینم که دارن ذره ذره آب میشن و ایشونم فقط خواستار اینن که با من باشن ...

یه راهی پیش روم بذارین خیلی درمونده شدم... 

تو رو خدا زود جوابم رو بدین خیلی به هم فکری تون  نیاز دارم ...ممنون

 

پاسخ :

سلام

شما در مسیری قدم برداشتید که خیلی خطرناکه . هم برای خودتون و هم برای زندگی اون آقا . شما الان باعث شدید که اون آقا رفتار شما رو با خانمش مقایسه کنه . ظاهر شما رو با ظاهر همسرش قیاس کنه . در نتیجه ممکنه شما رو سرتر از اون بدونه . شاید اگه شما نبودید اون الان با همسرش به تفاهم رسیده بود .

اون به شما امید داره . که کمبود های خودش رو با شما جبران کنه . ولی به چه قیمتی ؟ به قیمت بدبخت کردن یه زن دیگه !

چه بخواید چه نخواید بعد از 6 سال بین شما صمیمیت ایجاد شده . تکلیف اون که مشخصه ، رسما به شما پیشنهاد دوستی داده ، ولی شما میگید که مثل برادرتون می مونه . اون از بدیهای همسرش برای شما تعریف می کنه و شما هم یک طرفه حق رو به اون دادید . شده تا حالا با همسرش صحبت کنید که واقعا اون راست میگه ؟! شاید با شنیدن حرف های همسرش ، حق رو به اون بدید .

 

پس شما در جایگاهی نیستید که بتونید بهش کمک کنید . از نظر بنده بهترین کمکی که می تونید به اون بکنید اینه که اون جا براش فقط یه همکار باشید ، نه بیشتر .

فریب نخورید و سطح روابط تون رو پایین بیارید اگه به آینده ی خودتون علاقمند هستید .

 

می دونم بعد از 6 سال عمل کردن به چنین توصیه ای برای شما سخته ، چرا سخته ؟ چون یه حسی بهش دارید و همین حس کار رو خراب می کنه . همین حس نمیذاره تصمیم درستی بگیرید .

حرف های بنده رو قبول ندارید از دیگران مشورت بگیرید . مطمئن باشید همگی میگن به حرفش گوش نده ! چون احساس شما رو ندارند و فقط از روی عقلشون مشاوره میدن .

می خوام بگم که احساس رو بذار کنار ، با عقلت تصمیم بگیر .

موفق باشید


مرتبط :

دوستی با مرد متاهل

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

ارتباط پیامکی خانم متاهل با یه مرد غریبه

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

سرنوشتم اینه که با رئیس متاهلم ازدواج کنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)