سلام

یکی از آشنایان ۲۵ همین ماه یا ۲۷ عروسیشه و می‌خواد توی مجلسشون که در تالار میباشد موسیقی حرام پخش نشه و مولودی‌ به همراه سخنرانی حضرت آقا و سخنران‌هایی که جوانان به ازدواج تشویق می‌کنند پخش بشه.و حتما کلام خدا و ائمه در مجلسشون باشه
این زوج ما جوان هستن و کاملا با توکل پیشرفتن و خیلی سریع هم شکر خدا مشکلاتشون به سرعت رفع شد و در زمانی که من اصلا باور نمی‌کردم.
آقا داماد دانشجو هستن و همسرشون دبیرستانی(کلاس سوم فکر کنم.فقط میدونم که توی مدرسه یک دختر خانم نمی‌تونه اعلام کنه که من متاهلم چون ممکن مسئولین مدرسه برخورد کنند."نزدیک بود لعنت کنم همچین مسئول مدرسه‌ای رو").پدر دختر خانم من میشناسم و اگر من چیزی بلدم(مجبور شدم اینو بگم.)از لطف و راهنمایی ایشون هست.ما که غریبه بودیم برامون وقت میگذاشت و راه‌زندگی یاد میداد حتما دخترشون خیلی با کمالات هستن و مانند دخترانی که شاید تا فارق‌التحصیلی دکتراشونم شاید بلد نباشن چطوری با همسرشون حرف بزنند نیستن.
آیه یا حدیث مهمی که فکر میکنید زیباست در مجلس شنوفته بشه یا نصب دیوار بشه و...
لطفا مولودی قشنگ و دلنشین

سخنرانی محکم(سخنرانی‌ای که جوان به فکر ببره)
حتی تواشیح زیبایی شنیدید

حتی ایده زیبایی اگر دارید.(حتی شوخی با موسیقی)
حتی حتی صدای دست زدن و...
حتی از نوع پخش سخنرانی و یا میکس صدای سخنرانی خوشتون آاومده و فکر میکنید سبک میکس صدای سخنرانی خوبه لطفا بهم معرفی کنید.
ترتیب خاصی برای پخش این موارد دارید
یا موسیقی بی کلامی که زیبایی به کار میده(مثلا زیر صدای سخنرانی پخش بشه)
اگر کار مشابهی دید اعلام کنید.(من گشتم اما خوب تجربه دوستان یه چیز دیگست.)
لطفا بگید تا استفاده کنیم(من به اندازه‌ای به نرم‌افزار منتاژ موسیقی "Adobe Audition"تسلط دارم.)(از نظر دانش کار مشکلی نیست میشه خیلی راحت یاد گرفت(کار نشد نداره) اما سلیقه خیلی مهم که من ... خلاقیت خیلی مهمه.)
ممنون از همون.

این کار اگر انجام بشه شاید فردا روز یکی بیاد توی عروسیش استفاده کنه و لطف خدا شامل تک تک ماها بشه و ما هم بی بهره از ثواب این سنت خوب و زیبا نشیم.
یکم خودمون از این کارهایی که فقط به خاطر نظر مردم انجام میدیم دور بشیم و حتی اگر کار اشتباهی انجام میدیم اما چون ایمان داریم درسته،انجامش بدیم و توکلمون به خدا باشه.


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)