سلام چند تا سوال درسی داشتم ممنون میشم کمکم کنید
۲۱سالمه رشته ریاضی خوندم و الان ترم ۵ معماری دانشگاه غیر انتفاعی هستم شهر خودمون چون نمیخواستم دور از خونه باشم همین جا رو انتخاب کردم و مشغول شدم .

دانشگاهش خیلی سطح بالا نیست و معمولیه خیلی از اینکه از بقیه بچه های معماری شهرایه دیگه عقب بیفتم ناراحتم و چون میخوام ارشدشم بخونم استرس دارم و میترسم نتونم با بقیه رقابت کنم و جای خوب قبول بشم چون خیلی خسته شدم تا قبل اینکه این دانشگاه رو انتخاب کنم فقط هدفم دانشگاه رفتن بود و مدرک گرفتن ولی الان ۱۸۰درجه نظرم عوض شده .

معدلم ۱۸/۸۹ بوده و معدل کل ترمام ۱۸/۷ اینم بگم که استعدادم خیلی خوبه توی دبیرستانم درسم بد نبوده مدیر گروهمون گفته اگه میخوایین ارشد قبول بشین باید از تابستون امسال شروع کنید و منم یه عالمه کتاب دارم که میخوام بخونم ولی واقعا نمیدونم چطوری یه خط میخونم نیم ساعت میرم جا دیگه اصلا جلو نمیره .

میخوام کمکم کنید اگه تحربه دارین و یا رشتتون معماری ارشد شرکت کردین بگین چطوریه سخته اسونه؟ چه کتابایی بخونم بهتره منابع ارشد و دارم ولی خب مهماشو بهم بگین.
ایا کسی میدونه تو دانشگاه غیر انتفاعی هم شرط معدل برا قبولی  ارشد وجود داره یا نه؟ موسسه اموزش عالی چی؟
به نظرتون من شانسی دارم برا قبول ارشد با این وضعیت؟
هر تجربه ای دارین لطفا بهم بگین راهنماییم کنید ممنون میشم


مرتبط:

درد و دل یه پسر دانشجوی معماری دانشگاه ...

چرا مهندسان عمران و معماری احترام بیشتری دارن؟

سوال از کسانی که رشته معماری خوندن

پسرانی که مهندسی معماری خوندن الان راضی هستند؟

بجای ارشد معماری ، لیسانس عمران بخونم؟

پولدار شدن با 20 میلیون پس انداز در رشته معماری اسلامی

تجربیات شما در مورد رشته مهندسی معماری

قابل توجه مهندسین عمران و معماری و ...

آیا رشته معماری در مقطع ارشد در دانشگاه دولتی هزینه بر هست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)