من یک دختر سفید هستم و بدنم از نظر مو متوسط هست.ی عنی نه پرمو و نه کم مو. خوشگل هم هستم.
اما همیشه از ازدواج می ترسم.می گم نکنه بعدا سرد مزاج از آب دربیام؟
از کجا بفهمم؟
ولی الان که مجردم به ازدواج نیاز دارم ولی بیشتر نیازم عاطفیه.کلا دختر خیلی عاطفی هستم.البته از نظر اجتماعی خون گرم هستم و...
از نظر تحصیلی هم همیشه جزء نفرات برتر کنکور و... بودم.
من از کجا بفهمم که بعد از ازدواج گرم هستم یا سرد؟
ممکنه یکی از نظر طب سنتی سرد مزاج باشه ولی از نظر جنسی گرم مزاج؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)