ببخشید که اینو مینویسم
من هم 21 سالمه ولی نمیدونم به غیر از ارضای نیاز جنسی چه دلیل دیگه ای میتونم برای ازدواج داشته باشم.
مگه این همه ادم که ازدواج میکنند دلیل ازدواجشون به غیر از نیاز جنیسیه؟؟!!!
اخه ادم مگه دیوونه اس که مدام برای یک دیگه بشوره بپزه بچه هاشو ترو خشک کنه و ..... اخه ازدواج به غیر از شیرینی که داره خییییلی هم تلخی توش هست(البته اگه با ناجورش در بیوفتی!) مادر شوهر و خواهر شوهر و هزار تامشکل دیگه که هیچ کدوم از ایناتو دوران مجردی نیست.
اقای نجفی شما و خییییییییییلی های دیگه میگید که بذارید فشار جنسیتون فرو کش کنه بعد ازدواج کنید.
شاید یکی ازتون بپرسه حالا که نیاز جنسیم فروکش کرد اصلا واسه چی ازدواج کنم؟؟؟؟؟؟!!!
چرا واسه خودم نون خور بیارم و.....
و هزار تا چرای دیگه...
مگه تو دین ما گفته نشده دختر یا پسر هر زمان که دیدند دارند تو گناه میوفتند باید ازدواج کنند پس چرا ما بگیم وقتی نیازتون فروکش کرد ازدواج کنید!!!
وقتی شما نیاز به اب و غذا نداشته یاشیداب و غذا میخورید؟!
(اگه این نیاز نبود که کسی ازدواح نمیکرد)
من حرفهای شمارو قبول دارماااا
ولی میخوام بگم اگه یکی ازتون این سوالا رو پرسید چه جوابی داید که بدید؟؟
اصلا شما خودتون که ازدواج کردید چه دلیلی واسه ازدواجتون داشتید؟؟؟
خواهش میکنم جوابمو بدید.
من منتظر میمونم خیل برام مهمه
خییییییییییییییییییییییلی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)