سلام

با دختری 8 ماهی میشه دوستم و من وقتی فهمیدم که دارم عاشقش میشم رابطمون جدی کردم یعنی به خانواده گفتم که حتی با آبجیمم صحبت کرد دختره و چند هفته پیش یک مشکلی پیش اومد و عوض شده بود سر مسائل کوچیک بیخودی قهر میکرد و همش میگفت که برای حرفم ارزش نداری و بیرون رفتنمو همش چک میکرد .

میگفتم کار دارم یک ساعت دیگه اس میدم میگفت کجا میخوای بری و اگه با دوستت کار داری بهش زنگ بزن و از این حرف ها و همش بهونه میاره و بعضی موقع ها بهم میگه دوست ندارم بری بیرون نرو بمون خونه و یک چیزی ، از هم دور هستیم یعنی دختره شهر دیگه ای و دیگه مثل اول آشناییمون نیست .

عوض شده و حس میکنم پای یکی دیگه ای در میون باشه که اینقدر بهونه میاره و نمیدونم باید چکار کنم و خیلی دوستش دارم و یادم رفت که بگم وقتی رابطمون جدی شد و به خانوادم گفتم و دختره هم گفت منم گفتم و بهش میگفتم مامانم میخواد با مادرت صحبت کنه همش بهونه میاورد و الانم که کارش شده این همه بهونه میاره .

اگه میشه راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)