سلام دوستان

من یه پسر 25 ساله هستم. دانشجوی ارشد برق و از نظر درسی خیلی موفق بودم به لطف الهی. من پسری کاملا مذهبی هستم اهل مسجدم و ... خلاصه کلام پسر کاملا مذهبی هستم.

تا حالا با هیچ دختری دوست که نبودم هیچ حتی یه بار هم خدای نکرده  نگاه شهوت آلود به کسی نداشتم و در یک کلام تا حالا با دختر جماعت اصلا هم کلام هم نشدم. سعی می کنم خودمو پاکدامن نگه دارم. قیافه من هم بد نیست هنوز دانشجو ام و درآمد خاصی ندارم.
برم سر اصل مطلب:

تصمیم گرفتم که با استعانت از خدا ازدواج کنم تا بتونم خودمو پاکدامن نگه دارم .مشکلی که هست اینه که من دوست دارم با خانمی ازدواج کنم که تحصیلات آنچنانی نداشته باشه -اصلا تحصیلات برام مهم نیست-حتی مهم نیست طرف فقیر باشه یا حتی قیافه خوبی نداشته باشه. اون چه که برام مهمه فقط و فقط و فقط ایمان و نجابت طرف هست
اما خانواده من صد و هشتاد درجه با من فرق دارم. نه پدر و نه مادرم اهل نماز نیستند. به من اصرار می کنند تو باید حتما با یه پزشک ازدواج کنی! باید طرف حتما خوشگل باشه! پولدار باشه!!!
شب ها به خاطر همین موضوع گریه می کنم و از خدا می خوام زودتر حاجتم رو بده. والدین من دختر مومن و نجیب رو امل و عقب افتاده می دونن. آخه گناه من چیه؟ هان؟ گناه کردم می خوام آخرت خوبی داشته باشم؟؟؟ حاضرم همه چیمو در راه خدا بدم فقط یه دختر نجیب و اصلا بیسواد و اصلا زشت به من امانت بده .چه کار کنم؟ شب و روزم شده جهنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)