سلام

بچه ها مخصوصا آقایون جواب بدن، بعدش اگه خوب بود واسه آقایون هم برای اینکه از خودشون بیشتر بدونن نظر سنجی راه میندازیم .
همون طور که همه میدونیم چه زن چه مرد نسبت به جنسیتش رفتاراش ته ته ته مردونه یا ته ته ته زنونه نیست، مثلا من آقایی رو میشناسم که خیلی آروم و زیادی حساس هست در حالی که حساسیت از یه حدی که میگذره .

یا مثلا ارومی و یواش بودن مرد از یه حدی که میگذره بعضی ها اصطلاحا میگن خیلی رفتارش مردونه نیست با این اقایون سر کردن خیلی سخته چون هم جذبه و محکم بودن مرد بودن انچنانی ندارن و هم زن اینجور مردها باید ته ته ته زن و لطافت مثل حریر باشه تا اقا احساس کنه اقتدار داره و اعتماد به نفسش حفظ بشه و اون زن رو جذاب ببینه، چون اون اقا خودش خصلت های زنونه داره و یکی باید در کنارش باشه که از خودش زن تر باشه ( البته منظورم  ٢ جنسه ها نیستا) .

مثلا یکی از دوستان من میگفت شوهرش بهش اعتراض میکنه که تو چرا گریه نمیکنی،میگفت شوهرم میگه زن ها سر هر چی فوری دلشون میشکنه گریه میکنن از بس لطیفن اما تو چرا مقاومی در برابر مشکلات؟؟!!! از بس این اقا خودش ضعیف بود که تو رابطشون فکر میکرد زنش زنونه نیست!!!

یا مثلا یه سری نکات هست که وقتی اون کار را زنها انجام میدن اقایون کیف میکنن از این همه ظرافت و تفاوتی که بین خودشون با جنس زن میبینن، مثلا من یه جا خوندم که اقایون خیلی خوششون میاد وقتی صبح ها میبینن زنشون با چه دقتی روی تختش رو مرتب میکنه و چند تا بالشت واسه راحتیش و استفاده های مختلف داره در حالی که خودش بعنوان یه مرد سنگ هم بزارن زیر سرش تحمل میکنه و زنها انقد ظریف و حساسن!

یا مثلا بعضی اقایون خیلی کفش پاشنه بلند و موی بلند واسشون جذابه، یا بعضیا از پوست نرم زنشون خیلی کیف میکنن و .... این مثالها رو زدم تا سوالمو بهتر متوجه بشید و قشنگ جواب بدید که:

شما بعنوان یک مرد ١٠ تا عبارت کوتاه و مختصر از صفات یا رفتار خاص یا طرز لباس پوشیدن و عکس العمل خانومها یا حتی یه نوع حالت خاص از برخورد و ادا اطفار زن که دیدید و خوشتون اومده و اوج زن بودن طرف رو احساس کردید را به ما بگید تا با فانتری های ذهنتون اشنا بشیم و یه کمکی کرده باشید به دخترای ایرانی ای که توی محیط هایی بزرگ شدن که یا خواهر نداشتن و چند تا برادر داشتن خلق و خوشون ته دختروونه نیست و ....

فقط خواهشا ٣ نکته را رعایت کنید تو جواب دادنتون
١) اول اینکه فقط  ١٠ تا کلید واژه بدید و تا جایی که امکان داره توضیح و تفسیر زیادی ندید تا هر کس خواست این تاپیک رو بخونه حوصلش سر نره کلافه بشه با توجه به اینکه تک واژه تاثیر بیشتر و عمیق تری داره تا تفسیر و توضیح
٢) لطفا تو حاشیه نرید و موافق مخالف با نظرات هم راه نندازین تا تاپیک کسل کننده نشه فقط کلید واژه بدید

مثل: زن سفید، کفش پاشنه دار، لباس رنگ صورتی، لبخند و نگاه اروم، دستپخت خوب، ارایش فلان، یا مثلا دیر بیدار شدن زن از خواب یا گاهی وقتا گیر دادن به مرد که مثلا کجا بودی و .... اینا مثال بود. مسخره ترین فانتزی هاتونم که شاید واسه خودتونم عجیبه که چرا از این نوع رفتار زن رو دوس دارید هم بگین چون جالبیه موضوع همینه

٣) این تاپیک راجع به زن ها و نظرتون راجع به زن هاست پس خانوما نیان وسط بحث راجع به مردا نظر بدن، و چون راجع به زنهاست حتما اقایون جواب بدین ها، بعد ما هم راجع به فانتزی هامون نسبت به اقایون توی یه تاپیک دیگه ای نظر میدیم تا شماها هم بدونید زنها با کدوم رفتارهای جزئی مردها احساس میکنن به یه کوه تکیه دادن

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مطالب زیر بازدید بفرمائید  :

نظرتون در مورد دخترانی که رفتار مردانه دارند چیه ؟

رفتار یه دختر پسرونه است یعنی چی؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مونث اعصابتون رو خورد میکنه چیه؟

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم ؟

من دختری ام که عشوه و ناز زنانه و... رو بلد نیستم

شوهرم بهم میگه تو لوند نیستی

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

شوهرم میگه فکر کنم با یک مرد مبارز ازدواج کردم

زن بودن و زنانه بودن (1)

زن بودن و زنانه بودن (2) - معشوقه

زن بودن و زنانه بودن (3) – مادونا

زن بودن و زنانه بودن (4) – مادونا / معشوقه

زن بودن و زنانه بودن (5) – مادری

زن بودن و زنانه بودن (6) - زن آمازون

زن بودن و زنانه بودن 7 – حضرت زهرا (س)

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)