سلام دوستان

میخواستم اینجا درد دل کنم چون کسی رو ندارم باهاش درد دل کنم.
من دختری سی و چند ساله هستم که شش سال پیش از همسرم جدا شدم. یک سال پیش با آقایی آشنا شدم که قرارمون ازدواج بود اما به دلیل طلاقم خانوادش با ازدواجم مخالفت کردند. من از لحاظ موقعیت اجتماعی و تحصیلات و ظاهر وضع خوبی دارم و توانایی زندگی مستقل دارم اما خانوادم مخالفت میکنند. منم تحمل وضع خونه رو ندام چون برادر کوچکتری دارم که ۲۳ سالشه و به شدت بی ادبه و بی احترامی میکنه.
منم دلم زندگی و خونه مستقل میخواد چندین سال درس خوندم و کار کردم که بتونم خوب زندگی کنم این کمترین حق من از زندگیه اما به دلیل فرهنگ خانوادم تا مجردم باید تو خونه بابام بمونم. دیگه انگیزه ای برای کار و زندگی ندارم چون تا مجردم باید با فلاکت خونمون زندگی کنم.
کسی هست وضعیت مثل منو داسته باشه 
راهی برای حل این مشکلات هست ؟ هر چند میدونم خانواده بیخ ریش آدمن

مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)