سلام دوستان عزیز
من دختری 30 ساله هستم که خواستگاران زیادی داشتم ولی خانواده من تا 2-3 سال پیش بدون دلیل ردشون میکردند و بعدش تعداد خواستگارام کم شد آخرینش یکسال پیش بود و تا حالا قسمت نشده ازدواج کنم.

خیلی اضطراب آینده رو دارم و گرم مزاج هم هستم. از نظر اجتماعی اعتماد به نفسم اومده پایین چون میبینم تمام دختران فامیل که کوچیکتر از من هستند ازدواج کردند.

از طرفی خواهر و برادر کوچیکتری دارم که همش با خودم فکر میکنم اگه اونا از من زودتر ازدواج کنند من دق خواهم کرد ( خیلی دوسشون دارند ولی به هر حال این حس در من وجود داره و هیچ طور برطرف نمیشه) کلا چند ساله کارم فقط شده گریه و غصه و نذر و نیاز و دعا خوندن. با اینکه فوق لیسانس دارم بیکار هستم و صبح تا شب تو خونه. واقعا شرایط بدی دارم خیلی عذاب میکشم. گاهی با خودم فکر میکنم اگه شاغل بودم میتونستم مستقل زندگی کنم، هر چند اینطور زندگی تنهایی بدون خانواده سخت خواهد بود ولی حداقلش اینه که از شرمندگی و خجالت و شکستن غرورم بهتره .ولی خب شرایط مستقل شدن رو ندارم.

پسر 39 ساله ای جدیدا خواستگاری کردند و همون اول شرایط خاصشون رو با معذرت خواهی های فراوان برام تشریح کردند ( به نظر از هر لحاظ ایده آل هستند)

ایشون گفتند که در سن 26 سالگی درد شدیدی در ناحیه بیضه احساس کردند به قدری که توانایی راه رفتن نداشتند به دکتر مراجعه کردند و نتیجه این شده که ایشون بخاطر کوچیکی زیاد بیضه ها در این قسمت پیچیدگی رخ داده و باعث درد شدید شده و تو آزمایشات مشخص شده آز اسپرم هستند یعنی اصلا به طور ژنتیکی اسپرمی ندارند و به هیچ وجه توانایی بچه دار شدن رو ندارند. از طرفی اندام تناسلی ایشون رشد نکرده و دکتر بهشون گفته به احتمال زیاد توانایی ارضای همسرشون رو نخواهند داشت. ایشون خودشون میگن شدیدا گرم مزاج هستند. راستش من روم نشد اون جلسه سوالامو راحت بپرسم ولی احتمالا اینکار رو خواهم کرد.
ازتون خواهش میکنم مخصوصا متاهلای عزیز که تجربه دارن راهنماییم کنن:

1) ایشون با این شرایط توانایی ازاله بکارت رو دارند یا همسرشون تا آخر عمر باکره می مونند؟
2) خود این آقا در رابطه ارضا میشن؟ اگه ارضا بشن انزال دارند؟
میگن شدیدا گرمن.ولی آلتشون کوچیک.
3) همسر ایشون با این شرایط ارضا میشن؟من فکر میکنم دفعات اول بخاطر تازگی با معاشقه ارضا شم ولی بعدش که این مسئله عادی بشه نمیدونم شرایط چطور میشه
توی شرایط سختی قرار دارم از طرفی گرم مزاجم و دلم میخواد رابطه خوبی داشته باشم از طرف دیگه به این فکر میکنم منی که انقدر شرایط برام غیرقابل تحمل شده و تنهایی و مستقل زندگی کردن رو به این شرایط ترجیح میدم با حضور این آقا تو زندگی حداقل میتونم پشتوانه داشته باشم و عاطفه و محبت.
شرایطم ایده آله ولی نمیدونم چرا وضعیتم اینه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)