با توجه به پستهایی که میخونم شگفت زده میشم و باخودم میگم مگه ازدواج هدفه ؟ اینقدر هدف بزرگی هم هست که بخاطرش حتی بعضی ها نماز و روزه شون رو به رخ خدا میکشن و میگن ما چنین بودیم و چنان بودیم . نماز خوندیم روزه گرفتیم اما خدا بهمون شوهر نمیده یا زن نمیده ! مگه ازدواج هدفه ؟
ازدواج یه وسیله برای تعالی انسانه . یه قبول مسئولیت سنگین برای متعالی تر شدنه ( اگه درست فهمیده بشه ) . نه اینکه هر کس ازدواج کرد متعالی میشه ... بلکه بخاطر سنگین بودنش... مسیح (ع) میفرماد : کارهای سخت روح انسان رو جلا میده ... این هم ازون کارهای بسیار بسیار بسیار سخته . اون هم توی کشور ما با این وضعیت اقتصادی و فرهنگی .

تازه مساله ی بعدی هم اینه که ما ایرانیها هییییییییچ اموزشی برای همسر بودن و پدر و مادر بودن ندیدیم .( جا داره اینجا به وجود سی دی ها و کتب اموزشی اشاره کنم ازجمله سی دی های دکتر فرهنگ هولاکویی و ... )
اما دوستان باور بفرمایید ازدواج هدف نیست . هیچکس تا خودش خوشبخت نباشه با ازدواج خوشبخت نمیشه . این رو از یه ادم پخته و شاید سوخته :) بپذیرید . در حال زندگی کنید و از مجردیتون و وقتهای ازادتون برای تعالی و فراگرفتن هنر و دیدن دنیا استفاده کنید .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)