سلام
تو رو خدا کمکم کنید دارم دیوانه میشم
امسال برای بار دومم کنکور شرکت کردم
پارسال بار اولی بود که کنکور تجربی دادم که زیاد خوب نبود  اما به نظر خودم و خانوادم که یه سال دیگه درس بخونم تا رشته ای رو که مایلم بیارم
اما الان که جواب کنکور اومده با اینکه یه سال درس هم خوندم اما خیلی بدتر شده نتیجه اش وقتی دیدم دنیا روی سرم ویران شد
البته خانوادم هیچوقت به من نمیگن که چرا اینطور شده اما خودم خیلی حالم بده واقعا نمیدونم چیکار کنم ؟
برم دانشگاه پیام نور یا دوباره بهتر بخوانم؟!
یا منابع رشته ی انسانی رو گیر بیارم اون رو بخونم که درس هاش حفظ کردنیه؟!
تو رو خدا راهنماییم کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)