سلام 

من قبلنا با یه پسری دوس بودم فقط تلفنی میحرفیدیم بعد یه مدت من بهش واقعا بیش از حد وابسته شدم وقتی این موضوع رو به گفتم اون جواب نه رو بهم داد من چند مدت افسرده بودم ولی باهاش هم به خاطر این که دوسش داشتم رابطه رو قطع نمی کردم  بعد چن ماه دیگه من وابسته گی ای که من بهش داشتم رو کلا از دست دادم .

الان هم اون بهم وابسته شده بهم . یه خواستگار خوب اومده که از هر نظر عالیه اونم چند بار در روز بهم زنگ میزنه تو گوشی زار میزنه میگه خیلی دوست دارم نرو . غرور مردونشو زیر پاش میزاره یعنی روزی 30 بار 40 بار اس میده .

چیکار کنم اون وابستگیش تموم شه ؟ میگه من میام خاستگاریت ولی من اصلا نمی خوام .

لطفا کمک کنید ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)