سلام
من یک سوال مهم دارم و اون هم از خانم های عزیز
من خودم یک دخترم و میخوام بدونم اگر بعد از اتمام تحصیلات شاغل شدم و ازدواج کردم و درامدی داشتم با این پول میشه چکار کرد؟ شما درامد خودتون رو در چه راهی خرج میکنید؟ به شوهرتون هم کمک میکنید تو خرج خونه یا پول رو واسه خودتون خرج میکنید.
مثلا یکی ممکنه بگه دلیلی نداره زن بخواد پولشو بده شوهرش و خرج خونه وظیفه مرده
یا یکی دیگه بگه تو این گرونی و تورم کمک خرج شوهرش میشه و پول من و اون نداره
یا یکی ممکنه بگه واسه خودم همشو طلا و جواهر میخریدم و خرج خودم میکردم و بقیشو واسه خودم تو بانک پس انداز میکردم!
و یا خیلی کارهای دیگه که میشه کرد ....
میخوام نظر شما رو بدونم در این مورد و اینکه شما چیکار میکنین ( فقط خانم ها جواب بدن خواهشا ) ؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)