سلام به دوستان
من خواستگاری دارم که چهره ی زیبایی ندارن. از طرفیم به گفته ی دیگران من از نظر ظاهری چیزی کم ندارم خدا رو شکر.
من با وجود اینکه خواستگارای زیادی داشتم و دارم اما از ایشون خیلی خوشم اومده . از اخلاق و رفتار بسیار خوب ایشون که تو کمتر کسی دیدم .
البته ایشون از نظر مالی بسیار متمکن تر از خانواده ما هستند اگر چه ما هم یک خانواده ی متوسط هستیم که چیزی کم نداریم اما خب اونها خانواده ی ثروتمندی هستند. ایشون موقعیتهای ازدواج زیادی دارن و من هم همینطور.
اما ایشون یه جورایی تو یک نگاه عاشقم شدند و در پی بدست آوردن من بودن.
بیشترین نقطه ی تفاوت ما زیبایی ظاهریه. اگر چه من از زیبایی باطن ایشون که بسیار زیباتر از منه مطمئنم.
من خودم به ظاهرشون کاری ندارم و برام مهم نیست.
اما میخواستم از دوستانی که این تجربه رو داشتن و یا در اطرافشون دیدن ،بپرسم که این در آینده واسه زندگی ما مشکلی ایجاد نمیکنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)