سلام 

من تابستونا خیلی عرق میکنم. البته فقط از زیر بغل. دلم نمیخواد دارو مصرف کنم ، از روش های گیاهی هم امیدی به کم شدن تعریقم ندارم.
میخوام پد ضد عرق سفارش بدم. چون فقط تو تهرانه باید اینترنتی سفارش بدم. واقعا کلافه م. لباس روشن که میپوشم خیلی خجالت میکشم. کسی پیشنهادی داره؟ کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟

مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

عرق کردن دست ها ربطی ناراحتی قلبی و عروقی و ... نداره؟

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

زیر بغلم حتی مواقعی که عرق نمیکنم یه بوی بدی میده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)