سلام خدمت دوستان

من جدیدا حس میکنم خیلی زندگیم تکراری شده هر روزش برام تکراره صبح از خواب بیدار میشم صبحونه میخورم میشینم پای تلویزیون و یا همش سرم تو گوشیمه و تو تلگرام و برنامه های مجازی سیر میکنم .

بعد ناهار میخورم و بعدشم تا شب همون آش و همون کاسه یا گوشی دستمه حالا یه موقع هایی با مامانم غروبا میریم بیرون یا میریم پارک ولی باز همونم برام تکراری شده هیچ هدفی ندارم .

از این وضعم بدم میاد خسته شدم دوس دارم صبحا یه انگیزه ای داشته باشم واسه بیدار شدن نمیدونم چیکار کنم؟ نمیدونم از کجا شروع کنم؟ دلم میخواد کار کنم جدا از این که یه درامدی هم هر چند کم داشته باشم حداقل سرم گرمه کار باشه ولی کار مناسب پیدا نمیکنم .

من الان کاردانیم تموم شده رشتمم مدیریت بازرگانیه این سه ماه تابستون دق میکنم اگه خونه بمونم ولی خب کجا با این مدرک بهم کار میدن؟ مامانم میگه اگه میخوای سرت گرم بشه برو یه جا منشی شو. ولی نمیدونم چرا همه دید بدی به منشی ها دارن منم زیاد خوشم نمیاد الان موندم چه کاری کنم؟

ممنون میشم راهنماییم کنید زندگیم شده تکرارو تکرارو تکرار...

من دخترم زیر 22 سال سن دارم.

ممنونم از نظراتتون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)