سلام

من دختری 19 ساله هستم .من در اوج جوانیم ولی چه فایده ...

من نا امیدم . ناامید از زندگی از همه چیز .... . دختری بشاش و زیبا و دانش آموزی بسیار زرنگی بودم اما الان .... . نپرسین چرا چون خودم هم نمی دانم چی شد. خودمم نمی دونم... .

من دلم می خواهد بمیرم دلم می خواهد از این جا بروم . زندگی من لحظه ای است یعنی به گذشته یا آینده فکر نمی کنم چون فکر کردن به هر دو ویرانم میکند .

شاید مشکل من این است که زندگی را کامل می خواهم بدون هیچ زمین خوردنی، بدون هیچ شکستی .

الآن هم دارم گریه می کنم اما در درونم . فریاد سکوتم را میشنوم .

کمکم کنید

تمام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)