سلام
 یه بار پرسیده بودم ولی زود رفت مطالب قدیمی و فقط یکی دو نظر به ثبت رسید.من بعد از 15 سال نتونستم بفهمم خانمم سرده یا گرمه البته این رو میذارم پای شخصیت ایشون نه مسائل جنسی (یه مقدار دمدمی مزاجند).چون یه وقت دیدی هربار میخام منع نمیکنه و دوست داره زیاد طول بکشه ودو سه بار در همانروز. ویه وقتایی هم قبول نمیکنه و ...بعضی وقتا هم روزا علنا چراغ سبز نشون میده شب که میشه حریف خواب نمیشه و دوست داره بخوابه این جور موقعا بیشتر اذیت میشم همه خانوما اینجا از شوهرشون شاکی اند من برعکس.چند بار تصمیم گرفتم که زیاد طول ندم که تشنه بمونه اما از بس دوستش دارم دلم نمیاد دوست دارم نهایت لذت رو ازم ببره چی کار کنم که هم ایشون رو راضی نگهدارم هم خودم راضی باشم ؟

پاسخ :
سلام
بهترین راه برای شما برنامه ریزی قبلی هستش . یعنی از قبل تعیین کنید که مثلا شب های دوشنبه و جمعه حتما برنامه داشته باشید .
روشی که شما در پیش گرفتید انتظاری غیر از این هم نباید داشته باشید . گاهی اون نیاز داره شما ندارید گاهی شما می خواید اون نمی خواد . ولی اگه از قبل تعیین کنید که مثلا فلان شب برنامه داشته باشیم ، هر دو نفرتون خودتون رو برای اون شب آماده می کنید . خانم  شما هم می دونه که در سایر روزها نباید رفتاری بکنه یا لباس خاصی بپوشه که شما رو تحریک کنه .
موفق باشید