سلام

یه سوال از آقایون داشتم. خواهرای من ازدواج کردن و اوایل ازدواجشون چیزی نداشتن . میشه گفت از صفر شروع کردن. خدا رو شکر الآن وضع متوسط رو به بالایی دارن. اما من خواستگارایی دارم که با سن کمتر از شوهر خواهرام اما وضع مالی برابر و یا بهتری دارن. یا میشه گفت وضع خییلی بهتری دارن. بعضی موقع ها میگم نکنه این تفاوت ها باعث بشه که با شوهر آینده من خوب نباشن.یا خواهرام بخوان زندگی شون رو با مقایسه تلخ کنن. البته همچین آدمایی نیستن و مهربونن. ولی من خودم همچین احتمالایی رو در نظر میگیرم.

و حالا سوالم؛

آقایون با باجناقی که از خودشون وضع مالی بهتری داشته باشه و حدود 10 یا 7 سال کوچکتر باشه چطور کنار میان؟ ( بقیه باجناق ها تفاوت سنی 1 یا 2 سال داشته باشن ) آیا اصلا تو روابطشون این مسائل تاثیر گذاره؟
پیشاپیش عید تون هم مبارک...

مرتبط:

همسرم  رو از میزان ارثیه م باخبر کنم یا نه؟

شوهرم در مسائل مالی آینده نگر نیست

مدیریت مالی خانواده ای که زن و شوهر شاغل هستند

تنفر از کمک مالی شوهر به خانوادش

برقراری تفاهم مالی در بین زن و شوهرهای شاغل

احساس میکنم شوهرم مسائل مالی خودش رو از من مخفی میکنه

دلیل مخفی کاری بعضی از مردان در مسائل مالی چیه ؟

اگه مردی مدیریت مالی نداشته باشه زن باید چکار کنه؟

مدیریت مالی خانواده بر دوش مرد باشه بهتره یا زن ؟

آیا مساله مالی هم جز افتدار مرده؟

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

آیا مردها بین حوزه اقتصادی و عشق و علاقه شون مرز میذارن ؟

تجربیات و ایده های شما در مورد مدل مدیریت اقتصادی خانواده

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)