سلام
بنده دختر هستم که سال دیگه کنکور میدم و در خانواده کاملا مذهبی قرار دارم و خودم‌ هم مذهبی هستم. همیشه چه قبل از ورود به دنیای مجازی و چه بعدش‌ کلا کاری با آقایون نداشتم و اگه هم از کسی درخواست دوستی و ارتباط میشد فورا رد و بلاک میکردم، تنها رابطه من با اقایون غریبه در حد مباحثه تو مسائل اجتماعی و مذهبی بود که از همین طریق هم تو چاه افتادم .
زمستون سال پیش با آقایی توی تلگرام از طریق ایدی اشنا شدم، ما تا چند ماه اول فقط بحث های اعتقادی اجتماعی میکردیم و نه صحبت دیگه ای. تا اینکه هر چی که میگذشت صحبتای ما عادی میشد که ایشون شروع کردن از خودشون بگن که قبلا دوران جاهلیت داشتن ولی الان کاملا تغییر کردن و بعد از آدم شدنشون .
من اولین دختری هستم که باشون صحبت میکنم ،خب منم کم کم از خودم صحبت میکردم. همینطور میگذشت و ما روزانه با هم صحبت میکردیم و اتفاقای روزانه مون میگفتیم من کم کم به ایشون علاقه مند میشدم و بیشتر وابسته، اما همیشه تو حین چت من احساس گناه و عذاب وجدان داشتم و یه حس خیانت به خودم و خونوادم و خدا....
دو بار سعی کردم رابطمو قطع کنم ولی بعدش تا چن روز فقط بی اختیار گریه میکردم و شدیدا حال روحی و روانیم بد بود. نمیگم که ایشون با همه فرق داره و از همه لحاظ بهترینه نه، ولی حداقل اخلاقا، اعتقادات، رغتارهایی داره که من خیلی دوس دارم و اینکه  اولین نفری هست که واقعا حس میکنم دوسم داره (بهم گفته ) بهش وابسته شدم .
توی شرایط خیلی بدی گیر افتادم. از یه طرف واقعا وابسته هستم و اگه یدفعه بخوام رابطمو قطع کنم خیلی نابود میشم از یه طرف از خطرهای رابطمون کاملا با خبرم و میدونم که ضربه و آسیب زیادی خواهم خورد و میخوام هر چه که زودتر رابطه رو قطع کنم ولی نمیدونم چطور ؟
نمیتونم با بی رحمی یدفعه موبایلمو خاموش کنم و کلا خطمو عوض‌ کنم و اینا از یه طرف من بخوام برم باهاش منطقی صحبت کنم و خودم رابطمونو قطع کنم بازم بعدش کلی عذاب وحدان میگیرم که چرا اینقد من خود خواهم و بی احساسم و اون که اینقد خوبه رو قلبش و شکستم و ...
خواهشا کمکم کنین
ممنون:)))
---------------------------

ماهیگیری از آب گل آلود !!! :
در توضیحات وبلاگ اومده که ؛
مرد و زن نامحرم نمی تونن با هم دوست باشند یا حتی به مدت طولانی هم صحبت باشند ولی از هم تاثیر نپذیرند .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)