سلام دوستان

یه چند وقتیه که یه مشکلی برام پیش اومده پدر من موجی هستش و خیلی زود عصبانی میشه; میشه بهم بگین چطور با پدرم رفتار کنم ؟
آخه من ( طبق گفته ی اطرفیان ) خیلی زود عصبانی میشم و دلم میخواد همه کارها رو با زور حل کنم!! ( البته دارم رو اخلاق اشتباهم کار میکنم ) اینه که با پدرم آبمون تو یه جو نمیره! از یه طرفی مدیر مدرسمون هر روز به پدرم راپرد میده که پسرت درس نمیخونه فلان میکنه و ... اینطور شده که باعث شد من یه مقدار از پدرم دور بیوفتم .
تو رو خدا کمکم کنین چطور جایگاه قبلیمو پیش پدرم به دست بیارم؟
و باهاش طبق شخصیتش رفتار کنم؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)