سلام

یه سوال خیلی اساسی دارم  که یک ساله دیونه م کرده واقعا نمیدونم چکار کنم؟

یکی از اقوام نزدیکم به شوهرش خیانت میکنه، بیچاره شوهرش تو زندگی هیچی براش کم نمیذاره زندگی خیلی خوبی دارن اما نمیدونم چرا این خانم اینقد بی حیاست و به خانوادش خیانت میکنه! یک بار هم بهش گفتم که من در جریان کارات هستم و دیدمت اما باهام دعوا کرد و با بد اخلاقی و فحش جوابمو داد بهش گفتم اگه ادامه بدی به شوهرت و بچه هات میگم .

یه مدت رفتارش خوب شد اما دوباره متوجه شدم که باز داره راه خودشو میره، شبای قدر باهاش قرار میذاشتم که بیاد مسجد و میومد اما نمیدونم چرا هیچی روش تاثیر نداره باز دیروز تو خیابون  با مرد همسایه شون دیدمش واقعا نمیدونم چکار کنم دیونم کرده.

اگه به شوهرش بگم یا میکشدش یا طلاقش میده اونوقت بچه هاش سرگردان میشن و منم باید تا ابد عذاب وجدان داشته باشم که چرا زندگیشونو خراب کردم.

خودم هم که هر چی میگم به حرفم گوش نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنیدکه اشتباه نکنم، از کی کمک بگیرم ؟ به کی بگم که باهاش حرف بزنه که شاید متوجه اشتباهش بشه؟

خودم چطور میتونم باهاش حرف بزنم که تاثیر داشته باشه؟ نمیتونم بیخیال شم خیلی سعی کردم که برام مهم نباشه اما نشد چون دلم به حال شوهرش میسوزه.

خواهش میکنم کمکم کنید.

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)