من اصلا به هیچ کدوم از تفکرات هم نسل های خودم پایبند نیستم آدم درون گرایی هستم با کم تر آدمی  دوستم یعنی همه شون مثل خود منن جوری بوده که حتی معلّمان و دبیر ها به من القابی مثل ساکت و کم حرف دادند  من آدم بی حاشیه ایم اصلا اگر با من جایی باشین محال ممکنه متوجه وجود من بشید داخل جمع دوستان خوبم از نظر روابط اجتماعی هم بد نیستم ولی هیچ کس از دغه دغه های  من آگاه نیست هیچ کس داخل کره خاکی منو درک نکرده.

خانواده هم جوری نیستند که حمایت عاطفی کنند مالی می کنند ولی عاطفی نه بخوامم از خانواده جدا بشم یا باید ازدواج کنم که باشرایط فعلی جامعه  و روابط (رل و اکس و عشق و ...) کلا قیدش رو زدم ( در ضمن  خانواده حمایت می کنه کامل)  ولی واقعاً نمی دونم  چه کار کنم دانشگاه قبول شدم  کلی دستاورد مهم آوردم داخل زندگیم مورد تحسین همه دبیرا و معلّمان بودم  مادر و پدرم  بودم چون کرونا هست (با استادا انچنات برخوردی ندارم ) ولی از خصلت کم حرف بودنم متنفرم که نمی تونم  با کسی سر سفره  دلم رو باز کنم حتما باید از من سوال کنند تا جواب بدم   و این منو نگران می کنه  که داخل دانشگاه بی شک مسخره میشم از جانب پسرها.

دانشگاه من تک جنسیتیه خدا رو شکر، وگرنه قید دانشگاه رو می زدم کلا، چون از مسخره شدن متنفرم، دوستان لطفا کمکم کنید.


مرتبط با درونگرایی و برونگرایی :

اگه یه پسر برون گرا با دختر درون گرا ازدواج کنن به مشکل میخورن؟

دختری به شدت درونگرا هستم و اعتماد به نفس ندارم

لطفا درونگراها رو کمی بیشتر درک کنید

دختری مجرد و درونگرا هستم که انگ منزوی بودن بهم میزنن

پسری درونگرا هستم، با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟

رابطه درونگرایی و میل جنسی

ازدواج دختر برونگرا با پسر درونگرا

نامزدم حالت درونگرایی داره حرف هاش رو به زبون نمی تونه بیاره

درونگرایی عیب نیست. با درونگراها مهربان باشیم

تجربیات شما در مورد نحوه رفتار با همسر درونگرا

چطور از حالت درونگرایی خارج بشم ؟

خانم های درونگرا دوست دارن شوهرشون هم درونگرا باشه ؟

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

درونگراها براتون نیروی دافعه دارن؟

درونگرا بودن مرد در زندگی زناشویی تاثیر منفی داره ؟

چگونگی تبدیل یه انسان درونگرا به برونگرا و اجتماعی

ویژگی های مثبت افراد درون گرا و چند سوال

آیا درونگرا بودن و گرم مزاجی با هم ارتباط دارند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)