سلام

من یه دختر 21 سالم جدیدا یه مطلبی خیلی ذهنمو درگیر کرده گفتم اینجا مطرحش کنم نظریات همه رو بدونم. مگه خدا تو قران نگفته "زنان پاک شایسته مردان پاک و زنان ناپاک شایسته مردان ناپاک" و همینطور تو سخنرانی های دکتر فرهنگ ایشون گفتن هیچ وقت تو ظرف کثیف غذای تمیز نمیریزن یعنی هر کی واسه ازدواج لنگه خودشو پیدا میکنه ولی واقعا من دور و برم همچین چیزی رو نمیبینم دارم برعکسشو میبینم .

مثلا ما تو آشناهامون یه پسری رو میشناسم که تو مجردیش با صد تا دختر دوست بوده عشق و حالشم کرده خیلی ببخشید کثافت کاریاشم کرده و خیلی هم ادم تنوع طلبیه تا اونجا که میشناسم ولی الان چند وقته عقد کرده رفته یه دختره پاک و محجبه و چادری گرفته از این دخترایی که حتی یه دوست پسرم نداشتن واقعا برام سوال پیش اومد که مگه خدا نگفته زنان پاک ماله مردای پاکن؟؟؟؟

تازه چند وقت پیش تویه مهمونی دیدمش بهش تبریک گفتم بابت ازدواجش بعد داشتن با فامیلمون حرف میزدن برگشت گفت بهش چی میشد مد میکردن آدم دو تا زن میگرفت یعنی داشتم شاخ در میوردم خدا یه همچین زنه پاکو خوبی نصیبت کنه بعد اینجوری بگی خیلی هم با دخترا راحته و بگو بخند داره.

پیش خودم میگم واقعا اون دختره حیف شد واقعا اون دختر حقش این نبود یه پسر پاک مثه خودش نصیبش بشه؟ این فقط یه موردش بود من دور و برم خیلی از این جور ازدواجا میبینم .

دوست خوده من وقتی دبیرستان بودیم حتی یه دونه هم دوست پسر نداشتم خیلی پاک بود ولی با یه پسر ازدواج کرد پسره از اون دختر بازا بود همش میومد جلو در مدرسه به دخترا امار میداد الان بعد چند سال ازش خبردار شدم یکی از دوستام میگفت شوهرش نمیذاره جایی بره همش خونس شوهره دنبال عشق و حالشه و دوست منم مثه افسرده ها تو خونس.

یه دخترخاله خوده من تو مجردیش با پسرای زیادی دوست بوده ولی الان بیا و ببین چه شوهری داره آقا.. متین.. چشم پاک واقعا اینا تو ذهنم تضاد داره. اون گوشه خانواده برتر نوشته "دختران پاک و محجبه فرشته هایی هستن که نصیب هرکسی نمیشه" با خودم میگم یعنی واقعا این دخترای فرشته و پاک لایق اون پسران؟؟؟؟؟ به نظرتون این از چی میتونه باشه؟ انتخاب غلط خودشون ؟ حکمت خداس؟؟ البته ما ایرانیا یادگرفتیم تا هر چیزی نتونیم براش جوابی پیدا کنیم میگیم لابد حکمت بوده دیگه.

و اما دلم میخواد یه چیز دیگم اضافه کنم خطابم بیشتر به دخترای محجبه و چادریه. تو رو خدا تو ازدواج چشماتونو باز کنید چون پسرای هرزه و دختر بازی که تو مجردیشون خیلی کارا کردن و حالام خسته شدن در به در دنبال دخترای پاک و دست نخورده میگردن مخصوصا اینکه چادری هم باشه تو اطرافم زیاد دیدم که میگما البته من واسه همه نسخه نمی پیچم شاید یه پسری توبه کرده باشه و بخواد بعد ازدواج درست بشه اونو دیگه خدا میدونه و بس.

پیشاپیش ازنظرات همتون ممنونم.

دوستون دارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)