سلام

من پسری 25 ساله هستم با دختر 19 ساله نامزد هستم ( دختر خوب و مذهبی هستش
هر چند تازه مدت زیادی هم نیست ولی ازش خیلی کم محلی میبینم . بخاطر شرایطی هم که داریم سخت میتونیم هم رو حضوری ببینیم

سوال و درخواست راهنمایی بنده درباره کم محلی های ایشونه که از قبیل:

زیاد ناز میکنه و زود قهر میکنه
میترسم حتی حرفای ساده بهش بزنم
گاهی وقتی پیامی بهش میدم بعد از چندین ساعت بهم جواب میده
خیلی زود عصبی میشه (حتی سر موارد خیلی ساده ))  گاهی هم که عصبی میشه میگه تمومش کنیم  یا میگه من به دردت نمیخورم

من سعی میکنم در همه موارد کوتاه بیام و باهاش نرم صحبت کنم 

مثلا وقتی میگه دیگه تموم کنیم من اروم صحبت میکنم و بعد از چند ساعت از جملاتش پیدا میشه که پشیمون شده از حرفش

چطوری باید بیشتر جذبش کنم؟
حتی گاهی از بوسه ساده حرف میزنم توی پیام سریع یا ساکت میشه  یا میگه بوسه؟  الان نه بعدها

نمیدونم باید چیکار کنم
شما راهنمایی های لازم رو بفرمایید اگر سوالی بود در ما بین نظر ها باز هم جواب میدم یا سوال می پرسم
دوستانی که تجربه دارن لطفا بیشتر کمک کنند


مرتبط با سختی های دوران عقد:

چه کار کنم خانواده ام راضی بشن چند ساعت با نامزدم تنها باشم؟

تازه عقد کردم، می خوام از خانواده خانمم شکایت کنم 

از دوران عقد خیلی بدم میاد، اصلا ضرورتی داره؟

اشکالی داره در دوران عقد خلوت کنیم ؟

خانواده ی شوهر حق دارند عروس رو در دوران عقد پیش خودشون ببرن ؟

دور بودن از نامزد در دوران عقد و بعد عروسی

در چگونگی مدیریت دوران عقد راهنمایی می خوام

در دوران عقد هستم، مادرم سعی می کنه مچ ما رو بگیره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)