سلام
1 ماه با پسری که بهش علاقه ندارم به مصلحت خانواده نامزد کردم و حق پا پس کشیدن ندارم چون میگن آبرومون میره در صورتی که هنوز هیچ کدوم از اقوام درجه 1 خبر ندارن به دلایلی...
حرف من به خانواده سخت گیر منطقیم اینه که نذارن عقد کنم بذارن طرفم رو بشناسم . ولی میگن نه نمیشه حتی با هم بیرون برید. من حتی شماره نامزدم رو ندارم ... وقتی به این فکر میکنم که این پسره قرار دستم رو بگیره مورمورم میشه ...
من خ ا میکنم 5 ساله... دختریم که تنهایی رو ترجیح میدم تا اینکه با پسر باشم. واقعا اذیتم ... از طرفی هم نامزدم اهل خدا و پیغمبر ، از همه لحاظ هم خوبه میگن البته من که توی این 1 ماه فقط 2 بار دیدمش و حرف زدن مون در حد سلام و خداحافظ بوده ... به نظرتون چیکار کنم...؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)